Streszczenie :

  1. Z artykułu dowiesz się, jakie produkty jeść przed, po treningu i przed snem
  2. Jakie produkty warto jeść codziennie aby przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej i przyspieszyć metabolizm

Warto zapamiętać !

*Zgubisz tłuszcz, gdy uzupełnisz magnez.

Znajdziesz go m.in. w kaszach gryczanych, suchych nasionach strączkowych, orzechach, gorzkiej czekoladzie, kakao.

*Stracisz apetyt na słodycze, dzięki chromowi.

Niedobór tego pierwiastka, powoduje wzmożoną ochotę na słodycze i sprzyja atakom głodu. Chrom dostarczą nam m.in. orzechy brazylijskie, pomidory i brokuły.

*Spalisz to, co zjesz, pomoże ci cynk.

Jest w kiełkach i otrębach pszennych. Najwięcej jednak mają go afrodyzjaki, ostrygi i małże.

*Wapń pożegna kilogramy

Naukowcy twierdzą, że wapń może być przechowywany w komórkach tłuszczowych i odgrywać kluczowa rolę w regulacji spalania tłuszczu. Źródłem wapnia są np.  szpinak, migdały, jarmuż, siemię lniane.

W dzień treningowy przez przyspieszone tętno i wzmożoną potliwość tracisz bardzo dużo witamin i pierwiastków śladowych, warto stosować smoothie:

Wartości odżywcze:

Truskawka – Posiadają witaminy z grupy, B, witaminy PP oraz C.  Zawiera również błonnik, który usprawnia perystaltykę jelit.  Charakteryzują się niskim indeksem glikemicznym, zawierają również enzym o nazwie bromelina, który rozkłada białko pokarmowe oraz przyspiesza spalanie tłuszczu i węglowodanów.

Banan – Źródło węglowodanów, które da nam energii na cały poranek. Posiada witaminę C, potas oraz magnez a także błonnik pokarmowy.

Gruszka – Gruszka to bogate źródło kwasów owocowych – jabłkowego i cytrynowego – oraz węglowodanów, pektyny, błonnika i olejków eterycznych. Poza tym bogata jest w: fosfor, wapń, magnez, sód, miedź, żelazo, bor oraz jod. Gruszka zawiera też witaminy: A, B1, B2, B6, C i PP. Pobudzają trawienie i zapobiegają zaparciom.

Zielone jabłko Jabłka zawierają witaminy: C, A, B1, B2, PP i B3. Poza tym są bogate w pektyny, białko pokarmowe oraz kwasy organiczne, które odkwaszają organizm. Są również bogatym źródłem potasu, magnezu, krzemu, żelaza oraz wapnia.


Kurs wideo Naucz się jak tworzyć zdrową dietę na spalanie tkanki tłuszczowej

ceny rosną gdy licznik trafi zero 

80.00 29.00

Praktyczny przewodnik po zdrowym odżywianiu – odżywianie dla utraty wagi. TRZYMAM DIETĘ, ALE NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ z brzucha oraz ud a moje samopoczucie cały czas się pogarsza – jakie są przyczyny, co można zrobić?Kup teraz w promocji 29zł


Kiwi – Miąższ kiwi zawiera aktynidynę i papainę – enzymy rozkładające białka. Kiwi jest bogate w składniki odżywcze. Jego miąższ w 10% stanowią węglowodany – głównie fruktoza i glukoza. Kiwi jest bardzo bogatym źródłem witamin C i K oraz bogatym źródłem witaminy E, kwasu foliowego, potasu, miedzi, manganu i błonnika, pomagającego obniżyć poziom złego cholesterolu i pomocnego w zaparciach

[bsa_pro_ad_space id=4]

 

– 4 duże truskawki lub 8 małych

– 1 banana (dojrzały)

– 1 gruszka

– 1 zielone jabłko

– 1 kiwi

 

Sposób wykonania:

Zblenduj wszystko razem i gotowe. Konsystencja nadaje się do picia, zatem nie trzeba dodawać wody ani mlek.

 

lub

Zielony koktajl na bazie warzyw :

Zielone warzywa – Bogactwem zielonych warzyw jest przede wszystkim chlorofil. To właśnie chlorofil wpływa na piękną, zieloną barwę tych warzyw.

Wpływ chlorofilu na nasz organizm:

*ziała oczyszczająco, detoksykacyjne (pozwala pozbyć się też metali ciężkich),

*chroni przed stanami zapalnymi i działa uodporniająco,

*unieszkodliwia rakotwórcze cząstki,

*wspomaga gojenie się ran – zwiększa krzepliwość krwi,

*pomaga utrzymać prawidłową florę bakteryjną jelit,

*uczestniczy w syntezie witamin A, E i K,

*korzystnie wpływa na cały układ immunologiczny, uodparnia.

W warzywach tych jest również dużo kwasu foliowego, który m.in. uczestniczy w syntezie hormonu szczęścia, czyli serotoniny. Jest niezbędnym składnikiem wielu przemian metabolicznych.

Składniki:

*1/4 zielonego ogórka

*1/4 selera

*kilka liści jarmużu

*100 g młodego szpinaku

*odrobina natki pietruszki

*sok z cytryny

*1/2 zielonego jabłka

Wskazówki:

1.Użyj blendera i zmiksuj wszystko razem do uzyskania jednolitej konsystencji. Ten przepis pomoże ci uzupełnić dzienną dawkę niezbędnych witamin.