Jak zmniejszyć ból i napięcie emocjonalne podczas menstruacji ?

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jak wybrać dobre szczepy probiotyczne: - czytać etykiety w których powinne być wymienione dobre szczepy które są przebadane i uznane w których jest podana przynależność gatunkowa i numer patentu. Więcej na szkoleniu tutaj 

Menstruacja to trudny okres dla każdej kobiety. Bóle brzucha, obrzęki, rozdrażnienie oraz niepohamowana chęć na słodycze. To tylko niektóre z objawów jakie towarzyszą podczas tego stanu. Wszystkie te odczucia można jednak zniwelować poprzez odpowiednie jedzenie.

CO JEŚĆ:

– Produkty zawierające Żelazo:
Wątróbka, czerwone mięso, szpinak, buraki, orzechy oraz pieczywa razowe. Żelazo odpowiedzialne jest za produkcje czerwonych krwinek. Uzupełnianie go podczas okresu jest bardzo ważne, aby nie doprowadzić organizm do anemii. Niedobór czerwonych krwinek odpowiada również za bladość skóry ,osłabienie koncentracji, złe samopoczucie . Ważne jest również dostarczanie organizmowi witaminy C która pomaga lepiej przyswajać ten pierwiastek.

– Produkty zawierające Magnez :
Gorzka czekolada, banany oraz awokado. Magnez poprawia samopoczucie, zmniejsza napięcie przedmiesiączkowe oraz ułatwia zasypianie. Ma on również korzystny wpływ na serce oraz układ nerwowy i mięśniowy.

– Produkty zawierające Potas :
Suszone owoce, zielone warzywa oraz pomidory. Brak tego pierwiastka podczas menstruacji , powoduje zachwianie gospodarki wodno- elektrolitowej. Częste odwodnienie jest przyczyną dyskomfortu psychicznego
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Motywator Dietetyczny

 

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

Rewelacyjnym systemem rozładowania negatywnych emocji jest masaż klasyczny lub z wykorzystania wałka do masowania. Zwiększenie przepływu krwi i limfy w naszym organizmie poprawia cyrkulację i krążenie krwi, wydziela się wtedy do 100% więcej endorfin niż byśmy siedzieli i oglądali tv. Endorfiny działają przeciwbólowo i są silnym stymulatorem psychoaktywnym .

O ciepłych okładach nie muszę chyba wspominać, jest to stara jak świat metoda, która ma podstawy medyczne. Zwiększenie ukrwienia w miejscu okładu, powoduje rozluźnienie mięśni gładkich i głębokich.

CZEGO NIE JEŚĆ:
Kaloryczne przekąski , takie jak chipsy czy frytki.Zawierają dużą ilość sodu która potęguje uczucie ciężkość i dyskomfortu. Zamienić je można np. na orzeszki bez soli.
Kofeina, szczególnie ta w kawie. Powoduję nie regularne miesiączki, mocniejsze skurcze oraz problemy ze snem i depresyjny nastrój. Na czas menstruacji zamień kawę na herbatę , posiada mniejsze stężenie kofeiny.
Słodycze, tylko chwilowo poprawiają nastrój. Zawierają niezdrowe tłuszcze , które powodują spadek estrogenu. Wpływa on na bolesne skurcze w macic. Zamiast nich zjedz, wspomnianą już gorzką czekoladę czy owoce.
– Alkohol, powoduje rozszerzenie naczyń krwionośnych które mogą spowodować krwotok a w konsekwencji anemię . Nasila odczucie bólu. Zrezygnujcie z niego całkowicie w zamian pijcie dużo wody i soków warzywno – owocowych.

Nasze zdrowie zaczyna się w jelitach. Dlatego skupiamy się na bakteriach jelitowych, które odgrywają ważną rolę w procesie odchudzania. Proces odchudzania wiąże się z otyłością i nadwagą, które są źródłem większości chorób cywilizacyjnych. Badania naukowe potwierdzają, że w naszym organizmie zwłaszcza w jelitach musi znajdować się więcej dobrych niż złych bakterii, wtedy tworzą one właściwą mikroflorę. Jeżeli ten proces jest zachwiany i bakterii złych jest więcej niż tych dobrych dochodzi do różnych procesów chorobowych. Aby temu zapobiec - stosujemy probiotykoterapię. Probiotykoterapia- jest celowana i ustalona w oparciu o rzeczywisty układ mikroflory jelitowej, który gwarantuje skuteczne i znacznie szybsze wyleczenie naszego organizmu. Więcej na szkoleniu tutaj 

ffff




1 Komentarz

Dodaj komentarz