Temat cieszy się sporą popularnością, dlatego stwierdziłem, że stworzę cykl artykułów, video i podcastów.

Jak poradzić sobie z insulinnopornością za pomocą diety i treningu ?

W filmie opisałem jak cyrklować węglowodany w naszej diecie oraz dałem wskazówki jaki trening jest najlepszy dla osób ze słabą wrażliwością na insulinę !

Jeżeli zastanawiasz się ile węglowodanów zjeść przed treningiem aby zaobserwować najlepsze spalanie tkanki tłuszczowej wraz z poprawą wrażliwości na insulinę, ten artykuł jest dla ciebie !

Szybciej tyjemy od węglowodanów a nie od tłuszczy 

Jeżeli po zjedzeniu insulina nie przetransportuje glukozy do mięśni i wątroby, insulina zapakuję glukozę w formie trójglicerydów w naszą tkankę tłuszczową i  tak właśnie tyjemy  . Jest to automatyczne wytłumaczenie, że  szybciej tyjemy od węglowodanów a nie od tłuszczy. 

Spalanie tkanki tłuszczowej to optymalna praca układu hormonalnego 

Po zjedzeniu sporej ilości węglowodanów im sprawniej twoje mięśnie i wątroba przyjmą glukozę (dobra wrażliwość insulinowa) do swojego wnętrza tym szybciej opadnie wysoki poziom glukozy w naszym krwiobiegu, tym samym układ hormonalny zacznie wyrównywać poziom  glukagon w celu wyrównania poziomu glukozy w naszej krwi,  taki stan w naszym organizmie jest idealny do spalania tkani tłuszczowej ! 

Stosowanie tej praktyki, może spotęgować pogorszenie wrażliwości na insulinę !

Dopada cię senność ok 12/13 ? Sprawdź czym to jest spowodowane ?

Jak poprawić wrażliwość na insulinę, spotęgować spalanie tkanki tłuszczowej i polepszyć samopoczucie ?

  1. Stosuj trening siłowy, mieszany z treningiem beztlenowym, badania pokazują, że krótkie intensywne ćwiczenia typu HIT, Tabata po pierwsze spalają nadwyżkę glukozy we krwi a po drugie powodują w naszym ciele dług tlenowy, który dostarcza o 200% więcej tlenu po zakończonym treningu. Taka pozytywna anomalia w naszym ciele tworzy się tylko przy treningach o intensywności ok. 90% tętna maksymalnego. Tego typu trening charakteryzuje się ćwiczeniami wielostawowymi i akcentami treningu siłowego. – więcej na ten temat 
  2. Stosuj urozmaiconą aktywność fizyczną – tutaj
  3. Musisz zacząć stosować manipulację węglowodanami – tutaj
  4. W 100% należy wyeliminować cukry proste – więcej na ten temat 
  5. w 100% wyeliminować kwasy tłuszczowe trans – więcej na ten temat 
  6. w 100% wyeliminować syrop glukozowo fruktozowy – więcej na ten temat 
  7. Musisz odbudować jelita – więcej tutaj 
  8. Musisz zlikwidować przewlekłe stany zapalnewięcej tutaj 
  9. Jedz produkty poprawiające wrażliwość na insulinę – tutaj 
  10. Stosuj dietę pogatoodżywczą – tutaj 

Jak opanować podjadanie i wilczy apetyt ? Przykładowe posiłki dla osób z insulinoodpornością

Jeżeli chcesz abym stworzył dla ciebie dietę, która wyeliminuje te produkty  zobacz tutaj

Złe samopoczucie i problem z tłuszczem na brzuchu? Jakie badania zrobić aby dowiedzieć się czy mam insulinooporność

Jak użyteczny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

DARMOWY E-BOOK WPROWADZENIE DO ZDROWYCH NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH

e-book jest darmowym wprowadzeniem do kolejnych edycji tej książki. Jeżeli chcesz ściągnąć aktualną wersję i być informowany o uaktualnieniach tej książki zostaw swojego maila.

POBIERZ EBOOKA 
📕👇