Bezpieczne ćwiczenia na boczki i brzuch + funkcjonale


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Poniżej przestawiamy przykładowy trening na mięśnie brzucha i wytyczne do jakich musisz się dostosować, aby zaobserwować efekty !
Jeżeli dostosujesz się do poniższych wytycznych jesteście skazani na sukces – pod warunkiem, że nie masz zaburzeń metabolicznych  :
1. Przestań jeść przetworzone produkty, postaw na świeże naturalne produkty (owoce, warzywa, ryby )
2. Zrezygnuj z produktów zawierających kwasy tłuszczowe trans i syrop glukozowy – fruktozowy
3. Spaceruj 3x w tygodniu po godzinie
4. Jak masz ochotę na coś słodkiego zrób to sam z naturalnych produktów
5. Pij dużo wody mineralnej, Pamiętaj aby dieta była bogata w Błonnik, kwasy tłuszczowe omega-3, witaminy C,B,D,E,K,A

A NASTĘPNIE WYKONUJ TRENING 3X W TYGODNIU

ćwiczenie nr 1. 5MIN
tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o1_250
tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o2_250

ćwiczenie nr 2. 5MIN
tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o3_250 tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o7_250

Kliknij poniżej w Polub tę stronę, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga. Jeżeli masz pytanie dotyczące artykułu : Wpisz wiadomość 



ćwiczenie nr 3. 5MIN
tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o4_250tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o8_250

ćwiczenie nr 4. 5MIN

tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o5_250tumblr_mm9feyIJ8v1s5q046o6_250


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz