Kolacja węglowodanowa nadchodzi 🙂 ziemniaki filetujemy na drewnianej łyżce, piec rozgrzewamy do. 220 sc pieczemy je Ok 20 min co 10 min polewamy roztopionym olejem kokosowym z ulubionymi przyprawami, po 20 min obracamy ziemniaki na plecy i pieczemy 15 min w temperaturze 190sc

 

Kliknij poniżej w Polub tę stronę, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga. Jeżeli masz pytanie dotyczące artykułu : Wpisz wiadomość 


Anatomia spalania tkanki tłuszczowej – co jeść przed snem ?

Warzywa i odpowiednie węglowodany złożone zawierają błonnik, mnóstwo antyoksydantów i związków bioaktywnych oraz skrobi opornej, która optymalizuje poziom cukru a tym samym insuliny i nie obciąża trzustki, liczne badania to potwierdzają. Jeżeli znasz metodę carb backloading i w ciągu dnia jesz w sposób optymalnej glikemii (jak najmniejsze wahania cukru we krwi), posiłek węglowodanowy przed snem (na 2/3h ) połączony z produktami, które wydłużają trawienie np. dodanie minimalnej ilości kwasów tłuszczowych tłoczonych na zimno poprawia wrażliwość tkanek na insulinę, a tym samym trzustka produkuje mniej insuliny dla zoptymalizowania poziomu cukru we krwi.

Kolejna kwestia węglowodany są kofaktorem w reakcji tryptofa-serotonina-melatonina. Melatonina jest odpowiedzialna za dobowy cykl snu a tym samym za lepszą regenerację. Błędnym myśleniem jest, że tkanka tłuszczowa spala się podczas treningu (z wyjątkiem treningu tlenowego ), najwięcej tłuszczu spala się w momencie rewitalizacji (sen, masaż, słuchanie muzyki, relaks – zmniejszanie poziomu kortyzolu) a do tego potrzebne są nam węglowodany (nie za dużo ale jednak są potrzebne i tylko te najlepszej jakości), węglowodany muszą występować aby doszło do prawidłowej biochemii i wytworzeniu neuroprzekaźników GABBA (wyciszenie układu nerwowego )  kiedy zasypiasz masz największe stężenie tego neuroprzekaźnika .


Kurs wideo Naucz się jak tworzyć zdrową dietę na spalanie tkanki tłuszczowej

ceny rosną gdy licznik trafi zero 

80.00 29.00

Praktyczny przewodnik po zdrowym odżywianiu – odżywianie dla utraty wagi. TRZYMAM DIETĘ, ALE NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ z brzucha oraz ud a moje samopoczucie cały czas się pogarsza – jakie są przyczyny, co można zrobić?Kup teraz w promocji 29zł


Temat dietetyki nie jest tematem gdzie coś jest tylko czarne albo coś jest tylko białe. Patrząc pod kątem optymalizacji posiłków ta strategia jest dużo lepsza niż jedzenie białek przed snem. A najważniejsze jest aby poznać swój organizm i dawać mu to co potrzebuje.

Inne przykładowe posiłki 

  1. kasza jaglana z warzywami
  2. sałatka z papryki czerwonej z mixem sałat + odrobina ryżu
  3. kasza jaglana ugotowana na mleku kokosowym z odrobiną orzechów i rodzynek
  4. pieczone bataty z ulubionymi przyprawami

 

Kto lubi bataty 🙂 ? #motywatorfood

Post udostępniony przez Damian Wiatrowski (@motywator.tv)

80% węglowodanów złożonych 20% prostych odrobina tłuszczu i dużo warzyw #motywatorfood

Post udostępniony przez Damian Wiatrowski (@motywator.tv)