10 punktów – Fundament zdrowego spalania tkanki tłuszczowej

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  1.  Dieta bogato odżywcza – jak najwięcej witamin, minerałów na 100g jedzonego produktu
  2. Nie zapominajmy o tłustych mięsach / tłuszcze nasycone pomagają nam wbudować kwasy tłuszczowe omega-3 w błonę komórkową, przyspieszają regenerację
  3. Odpowiednie oleje do smażenia / najlepiej nie smażyć i jeść surowe warzywa i owoce
  4. Prawidłowa proporcja kwasów tłuszczowych omega-3 do6
  5. Prawidłowa flora bakteryjna
  6. Obserwowanie swojego ciała
  7. Racjonalne podejście do tematu diety i treningu – nie wpadamy w skrajności
  8. Dietę i trening planujemy na okres 1 roku a nie 12 tygodni – nie jesteście zawodnikami sportów sylwetkowych aby spalać tkankę tłuszczową w 12 tygodni

 

9. Feedback – sztuka obserwowania własnego ciała i wyciągania wniosków / każdy ma indywidualne środowisko, które zapewni mu optymalną formę. Musisz poznać swoje ciało, poniżej dowiesz się jak to zrobić.

Jak w sposób holistyczny kształtować swoje ciało z równoczesnym zachowanie lub poprawą parametrów zdrowotnych. Każdy jest jak odcisk palca a trening i dieta mają Nas nauczyć słuchać własnego ciała. Na podstawie prostych obserwacji jesteśmy wstanie określić co tak naprawdę potrzebuje twoje ciało. Zapraszam do oglądania 🙂

10. Trenujemy siłowo jak i w wariancie funkcjonalnym

Czy wiesz , że przyczyną problemów z otyłością i nadwagą mogą być zaburzenia w naszej mikroflorze jelitowej ? Więcej na szkoleniu tutaj Z kodem : MD30 oszczędzasz 21zł (-30%)

11. Patologiczne liczenie kalorii oraz fobia przed tłuszczami

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Motywator Dietetyczny

TRZYMAM DIETĘ, ALE NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ z brzucha oraz ud a moje samopoczucie cały czas się pogarsza – jakie są przyczyny, co można zrobić? Więcej na szkoleniu tutaj  Z kodem : MD30 oszczędzasz 21zł (-30%)

___________________________________________

Olej kokosowy optymalizuje poziom cukru i wrażliwość na insulinę, jednym słowem suma summarum nie masz łaknienia na podjadanie niezaplanowanych śmieci i trzymasz dzienne zapotrzebowanie kaloryczne lub ewentualny deficyt. 1 łyżka ma 130kcal a poprawa wrażliwości insulinowo cukrowej bezcenna (jesteś dużej syta, mniej jesz oraz czujesz się rześko ) i nie koncentruj się aż tak na kaloriach, nie jesteś wstanie wyliczyć ile potrzebujesz kalorii w ciągu dnia, wystarczy, że się schylisz 10x więcej albo umyjesz okna i wydatek energetyczny może zmienić się nawet o 300/400 kalorii a wtedy wychodzi, że się głodzisz, jest to równia pochyła do wypalenia nadnerczy, problemów emocjonalnych i osłabieniem układu odpornościowego a to z kolej zwiększa ryzyko chorób autoagresywnych




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz