Weekendowy detoks – usuń toksyny w zaledwie 48 godzin

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Spróbuj tych: ProbiotykiTarczycaJelitaOdchudzanieInsulinoopornośćCukrzyca II

Podziel się ze znajomymi :)
  • 66
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    66
    Shares

Czy jesteś zmęczony?

Czy masz ciemną skórę pod oczami?

Czy masz suchą skórę i wrażenie, że Twój organizm źle funkcjonuje?

Prawdopodobnie jesteś przeciążony toksynami, które powinny zostać jak najszybciej usunięte. Jeśli jesteś zatruty toksynami, narażenie na atak przeziębienia czy jakiejkolwiek infekcji dramatycznie wzrasta. Za to po detoksie organizm ma więcej siły, odporności i energii.

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

___________________________________________

Poniżej przedstawiam 2-dniowy plan detoksykacji organizmu. Dzięki niemu oczyścisz ważne narządy, takie jak wątroba, nerki, płuca, a nawet układ limfatyczny. Plan bazuje na płynach, mięsie, tłuszczu i ziemniakach. Brzmi nieźle, prawda? Takie oczyszczanie możesz przeprowadzać kilka razy w roku. Dla lepszego efektu, uwzględnij w detoksie herbaty ziołowe (z mniszka lekarskiego, brzozy i pokrzywy), oraz wysiłek fizyczny typu pływanie, bieganie, siłownia, czy choćby spacery. Efekt jest niesamowity!

Praktyczny przewodnik po zdrowym odżywianiu - odżywianie dla utraty wagi.

Uwolni się raz na zawsze od niezdrowych nawyków, które szkodzą i niszczą ciało. Naucz się prawidłowo jeść, dając ciału to, czego potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania

PLAN WEEKENDOWEGO DETOKSU:

 Każdego dnia po przebudzeniu, przed śniadaniem wypij szklankę ciepłej wody. 

SOBOTA

  • Śniadanie: szklanka owsianki na wodzie z łyżką siemienia, 250 ml zielonej herbaty lub wody, 1/2 szklanki świeżych jagód, 200 ml mleka migdałowego.
  • Obiad: 250 ml wody, 2 szklanki sałatki (rukola, pomidor, zielone warzywa), 250 g morszczuka z grilla, boćwina z ziemniakami i oliwą z oliwek, mały banan, plaster melona.
  • Przekąska: 250 ml wody, 180ml jogurtu, 1/4 filiżanki pestek dyni.
  • Kolacja: 250 ml wody lub herbaty anyżowej, 2 szklanki sałatki z sokiem z cytryny i oliwą z oliwek, 150 g grillowanego tuńczyka, 1/2 szklanki warzyw gotowanych na parze (szpinak i brokuły).

NIEDZIELA

  • Śniadanie: 1 szklanka ugotowanych płatków owsianych z łyżką siemienia lnianego, 200 ml mleka migdałowego, gruszka, zielona herbata.
  • Obiad: 250 ml wody, zupa wegetariańska (papryka, ziemniaki, fasola, marchew, cebula, seler), 200 g grillowanej piersi z kurczaka, 150 gram ogórka zielonego.
  • Kolacja: surówka z buraka i marchwi z sokiem z cytryny.

 

 

 

 

 

 

 

 

Praktyczny przewodnik po zdrowym odżywianiu - odżywianie dla utraty wagi.

Uwolni się raz na zawsze od niezdrowych nawyków, które szkodzą i niszczą ciało. Naucz się prawidłowo jeść, dając ciału to, czego potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz