Poznaj beta-karoten, badania obserwacyjne dowiodły, że obniża ryzyko wystąpienia różnych chorób, w tym chorób serca i raka (tylko przyjmowany z pożywienia!)

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nasze zdrowie zaczyna się w jelitach. Dlatego skupiamy się na bakteriach jelitowych, które odgrywają ważną rolę w procesie odchudzania. Proces odchudzania wiąże się z otyłością i nadwagą, które są źródłem większości chorób cywilizacyjnych. Badania naukowe potwierdzają, że w naszym organizmie zwłaszcza w jelitach musi znajdować się więcej dobrych niż złych bakterii, wtedy tworzą one właściwą mikroflorę. Jeżeli ten proces jest zachwiany i bakterii złych jest więcej niż tych dobrych dochodzi do różnych procesów chorobowych. Aby temu zapobiec - stosujemy probiotykoterapię. Probiotykoterapia- jest celowana i ustalona w oparciu o rzeczywisty układ mikroflory jelitowej, który gwarantuje skuteczne i znacznie szybsze wyleczenie naszego organizmu. Więcej na szkoleniu tutaj 

Beta-karoten jest prowitaminą  witaminy A , należącą do grupy karotenoidów. Wielu z nas wie, że pomaga on uzyskać piękną opaleniznę, ale niewielu, w dobie propagowania  luteiny , zeaksantyny i innych „top” związków,  zna jego dobroczynne właściwości.

Uwaga: Wszystkie znaczące pozytywne dowody na właściwości zdrowotne beta-karotenu nawiązują do jego źródeł z żywności, a nie suplementów.

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Jak wybrać dobre szczepy probiotyczne: - czytać etykiety w których powinne być wymienione dobre szczepy które są przebadane i uznane w których jest podana przynależność gatunkowa i numer patentu. Więcej na szkoleniu tutaj 

___________________________________________

 

Dlaczego beta-karoten jest tak ważny?
  • łatwo przekształca się w witaminę A w ilościach nietoksycznych (wit. A w nadmiarze może być toksyczna)
  • jest przeciwutleniaczem
  • badania obserwacyjne dowiodły, że obniża ryzyko wystąpienia różnych chorób, w tym chorób serca i raka (tylko przyjmowany z pożywienia!)
  • poprawia odporność skóry na oparzenia słoneczne, działa jak naturalny filtr przeciwsłoneczny
  • zapewnia prawidłowe funkcjonowanie wzroku
  • wspomaga leczenie trądziku i opóźnia powstawanie zmarszczek
Najlepsze źródła beta-karotenu z żywności
  • marchew
  • pomarańcze, morele, melon
  • żółte i czerwone warzywa (dynia, papryka, pomidory, boćwina…)
  • warzywa zielone, m. in. brokuły, szpinak, fasolka szparagowa, sałata, pietruszka, jarmuż

 

 

 




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz