Możemy dodać do nich wszelkiego rodzaju orzechów i nasion. Głównie polecamy orzechy nerkowca, migdały, wraz z nasionami dyni, lnu. Wyśmienicie pasować będą do smaku orzechy laskowe i włoskie. Kompozycja jest naprawdę dowolna. Orzechowe krakersy to doskonała przekąska na imprezę, drugie śniadanie lub po prostu do podgryzania :)

Krakersy orzechowe przepis:

Na ok. 30 – 40 szt.

Produkty na ciasto:

*2 szklanki (300 g) zmieszanych orzechów, (użyliśmy nerkowca, migdałów, pestek dyni i nasion lnu)

*1 jajko

*2 łyżki wody

*1 łyżeczka soli morskiej

Produkty na posypkę:

*sól morska (do smaku)

*nasiona anyżu

*nasiona czarnuszki

Przygotowanie:

1.Rozgrzać piekarnik do 180 ° C.

2.Przygotować dwie blachy, wyłożyć papierem do pieczenia ciasta.

3.Orzechy zblendować na jednolitą masę i dodać do nich jajko, wodę i sól morską. Wszystko mieszamy drewnianą łyżką do uzyskania dość twardej konsystencji. Dzielimy ciasto na dwie części, rozkładamy na dwóch blachach, na kształt prostokąta o grubości ok 3-4 mm. 

4.Ciasto zraszamy wodą i posypujemy przygotowaną wcześniej posypką. Pieczemy przez ok. 10 minut. Po wystygnięciu, kroimy krakersy na prostokąty, kwadraty lub cienkie paski.

Jak użyteczny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Z okazji 34 urodzin motywatora
Rusza
PROMOCJA Na kurs wideo "Wszystko na temat zdrowia i zdrowych nawyków żywieniowych"
Oszczędzasz 331 zł
400zł  67zł

-82.75%

Promocja trwa jeszcze
w 3 dni nauczę cię więcej na temat odżywiania i zdrowia niż przeciętna osoba uczy się w miesiąc we własnym zakresie.
Czytaj dalej

Dodatkowa tylko dzisiaj niepublikowany ebook “Atlas witamin” o wartości 19zł w prezencie.

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

DARMOWY E-BOOK WPROWADZENIE DO ZDROWYCH NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH

e-book jest darmowym wprowadzeniem do kolejnych edycji tej książki. Jeżeli chcesz ściągnąć aktualną wersję i być informowany o uaktualnieniach tej książki zostaw swojego maila.

POBIERZ EBOOKA