Jak utrwalić nową wagę?

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Największym błędem po stracie kilogramów jest powrót do starych nawyków. Wtedy dzieli Cię już tylko cienka linia od utraty wypracowanych efektów. Nie musisz jednak być cały czas na diecie, wystarczy, że będziesz przestrzegać kilka zasad:

– Zdrowo się odżywiaj, pożegnaj się z solą kuchenną używaj tylko Himalajską, Morską  oraz takimi produktami jak pasztety, mielone czy parówki ( przynajmniej postaraj się znacznie je ograniczyć).

– Podobnie jest z produktami light, w których jest sporo cukru i sztucznych dodatków.

– Jak najczęściej gotuj na parze nie zapominaj o zdrowych olejach do stosowania na zimno np. olej kokosowy, olej z ziaren lnu

– Staraj się przestrzegać godzin posiłków, dzięki czemu nas organizm wie, że nie musi robić zapasów energii, czyli gromadzi tkankę tłuszczową.

Czy wiesz , że przyczyną problemów z otyłością i nadwagą mogą być zaburzenia w naszej mikroflorze jelitowej ? Więcej na szkoleniu tutaj Z kodem : MD30 oszczędzasz 21zł (-30%)

– Nie zapominajmy o aktywności fizycznej i doborze odpowiedniego treningu.

-Ćwicząc, pobudzamy do aktywności włókna mięśniowe, które szybciej spalają tłuszcz.

– Nie rezygnujmy z kolacji, lekki posiłek wieczorem o odpowiednie porze dostarcza składników potrzebnych do regeneracji i spalania tłuszczu. Mitem jest, że je się tylko białko i tłuszcz. Posiłki węglowodanowe potęgują regenerację
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Motywator Dietetyczny

TRZYMAM DIETĘ, ALE NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ z brzucha oraz ud a moje samopoczucie cały czas się pogarsza – jakie są przyczyny, co można zrobić? Więcej na szkoleniu tutaj  Z kodem : MD30 oszczędzasz 21zł (-30%)

 

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________
Przykładowy posiłek zdrowej kolacji:

Omlet z kurczakiem i cukinią

Składniki:

– 70 g cukini

– 50 g piersi z kurczaka

-2 jajka

– 2 ząbki czosnku

-1 łyżka masła klarowanego lub masła kokosowego

-listki roszpunki i kiełki

-tymianek

-rozmaryn

-pieprz

Przygotowanie:

-Kurczaka i cukinię pokrój w kostkę i wymieszaj z przyprawami i drobno posiekanym czosnkiem. Odstaw do lodówki na ok. 2 godziny. Piecz pod przykryciem w temperaturze

180o C.

-Oddziel białko od żółtka, białka utrzyj na sztywna pianę, żółtko utrzyj. Połącz je ze sobą.

-Do masy jajecznej dorzuć kurczaka z cukinią i delikatniej wymieszaj.

-Na patelni rozpuść masło, wylej na nie masę i delikatnie podsmaż. Gdy omlet będzie w połowie ścięty, przewróć go na drugą stronę.

– Złóż i udekoruj ziołami.




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz