Syrop glukozowo- fruktozowy niebezpieczna słodycz, która dodawana jest wszędzie!

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Syrop glukozowo- fruktozowy, znany zamiennik cukru wykorzystywany w przemyśle na szeroką skalę ze względu na jego niską cenę. Ma ciekły stan skupienia dlatego łatwo go mieszać i rozpuszczać. Nie ulega procesowi krystalizacji oraz hamuje rozwój drobnoustrojów. Gotowy roztwór zawiera 55% fruktozy, 42% glukozy i 3% wyższych sacharydów. Nie dostarcza organizmowi żadnych składników odżywczych, podwyższa poziom złego cholesterolu, obniża wrażliwość organizmu na leptynę, posiada wysoki indeks glikemiczny. Jego negatywne działanie na organizm może doprowadzić do insulinooporności i zachorowania na cukrzycę typu 2. Spożywanie produktów zawierających syrop glukozowo- fruktozowy przyczynia się do powstawania w organizmie stanów zapalnych, podwyższonego ciśnienia krwi oraz chorób serca i zachorowań na nowotwory.


Designed in Canva

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Nasze zdrowie zaczyna się w jelitach. Dlatego skupiamy się na bakteriach jelitowych, które odgrywają ważną rolę w procesie odchudzania. Proces odchudzania wiąże się z otyłością i nadwagą, które są źródłem większości chorób cywilizacyjnych. Badania naukowe potwierdzają, że w naszym organizmie zwłaszcza w jelitach musi znajdować się więcej dobrych niż złych bakterii, wtedy tworzą one właściwą mikroflorę. Jeżeli ten proces jest zachwiany i bakterii złych jest więcej niż tych dobrych dochodzi do różnych procesów chorobowych. Aby temu zapobiec - stosujemy probiotykoterapię. Probiotykoterapia- jest celowana i ustalona w oparciu o rzeczywisty układ mikroflory jelitowej, który gwarantuje skuteczne i znacznie szybsze wyleczenie naszego organizmu. Więcej na szkoleniu tutaj 

___________________________________________

Oto kilka najpopularniejszych grup, dostępnych na rynku produktów spożywczych o wysokiej zawartości syropu glukozowo-fruktozowego:

1. Jogurty i serki

 

2. Pieczywo bezglutenowe

Jak wybrać dobre szczepy probiotyczne: - czytać etykiety w których powinne być wymienione dobre szczepy które są przebadane i uznane w których jest podana przynależność gatunkowa i numer patentu. Więcej na szkoleniu tutaj 

3. Suszone warzywa/owoce

4. Popularne słodycze/ przekąski

5. Gotowe sosy i syropy

6. Batony Musli

7. Kefiry i maślanki

8. Soki i napoje

9. Płatki śniadaniowe

10. Ketchup

Pamiętajcie aby czytać etykiety!

 

 

 

 

 




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz