Aby organizm ukierunkował się na spalanie nadmiernej tkanki tłuszczowej i podążał w kierunku stałego utrzymania wagi na zadowalającym poziomie, musimy pamiętać o  :

  • prawidłowo umiejscowionych węglowodanów w diecie
  • optymalnej i jakościowej ilości kwasów tłuszczowych  – prawidłowa proporcja kwasów tłuszczowych omega 3 do 6
  • prawidłowego nawodnienia
  • minimalizacji cukrów prostych
  • aktywności fizycznej
  • świadomości naszych  posiłków w wartości odżywcze

Obecnie, jeśli chodzi o zdrowe odżywianie to mamy tyle różnych informacji, że czasami nie wiadomo, na co już w szczególności zwracać uwagę.  Często kończy się na tym, iż ludzie po prostu mają już wszystkiego dosyć i machają na to ręką. Zamiast dociekać, co faktycznie jest zdrowe dla naszego odżywiania a co nie.

Jak użyteczny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Darmowy webinar już dzisiaj o 21:00

Wprowadzenie do zdrowych nawyków żywieniowych 

Będzie niespodzianka 
Darmowa rejestracja

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

DARMOWY E-BOOK WPROWADZENIE DO ZDROWYCH NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH

e-book jest darmowym wprowadzeniem do kolejnych edycji tej książki. Jeżeli chcesz ściągnąć aktualną wersję i być informowany o uaktualnieniach tej książki zostaw swojego maila.

POBIERZ EBOOKA