Problemy z układem krążenia pojawiają się gdy krew [su_highlight background=”#f51102″ color=”#ffffff”]nie dociera[/su_highlight] do rąk, stóp, serca oraz reszty części Twojego ciała(zawierając palce dłoni i stóp) w sposób jaki powinna. Naczynia krwionośne zostają zablokowane przez [su_highlight background=”#f51102″ color=”#ffffff”]substancje[/su_highlight], które gromadzą się wewnątrz żył i tętnic. Przerywa to normalny przepływ krwi przez naczynia krwionośne i skutkuje nieprawidłowym krążeniem krwi. Problem ten może być leczony za pomocą medycyny konwencjonalnej, zmianom w stylu życia jak i dzięki wprowadzeniu terapii alternatywnej.

[su_icon icon=”http://motywatordietetyczny.pl/wp-content/uploads/2016/12/Zrzut-ekranu-2016-12-27-o-14.23.04.png” background=”#3ba5d6″ color=”#fefefe” text_color=”#558ce5″ size=”20″ text_size=”22″]Złe krążenie krwi może być przyczyną wielu schorzeń:[/su_icon]

  • nadciśnienie
  • udar mózgu
  • żylaki
  • choroby obwodu tętniczego
  • choroby serca
  • uszkodzenie nerek
  • tętniaki
  • arterioskleroza
  • zapalenie żył i choroba Raynauda

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

___________________________________________

[su_icon icon=”http://motywatordietetyczny.pl/wp-content/uploads/2016/12/Zrzut-ekranu-2016-12-27-o-14.23.04.png” background=”#3ba5d6″ color=”#fefefe” text_color=”#558ce5″ size=”20″ text_size=”22″]Jak tego uniknąć?[/su_icon]

  1. Wprowadź do diety naturalne substancje które mogą okazać się przydatne w leczeniu problemów ze złym krążeniem krwi. Są to np. pieprz, czosnek, imbir oraz miłorząb dwuklapowy.
  2. Zwiększ spożycie błonnika, jedz więcej owoców i warzyw.
  3. Kolejną pomocną radą jest picie większej ilości czystej wody (5-6 szklanek dziennie). Postaraj się ograniczyć picie kawy i herbaty najlepiej do 2 filiżanek dziennie.
  4. Najlepiej zrezygnuj z alkoholu lub ogranicz go do bardzo znikomych ilości bardzo sporadycznie.
  5. Wprowadź do swojego codziennego rozkładu dnia aktywność fizyczną, może być to pływanie spacerowanie, bieganie, proste ćwiczenia w domu a nawet prace domowe na świeżym powietrzu w przydomowym ogródku.
  6. Kontroluj swój poziom cholesterolu, zadbaj o zbilansowaną, zdrową dietę i ogranicz spożycie niezdrowych tłuszczy.
  7. Możesz rozważyć dodatkową suplementację kwasami omega-3 lub po prostu wprowadzić więcej ryb do swojej diety.
  8. Jeśli jesteś palaczem popracuj nad zerwaniem z nałogiem, to bardzo ważny krok jeśli chcesz poważnie zadbać o Twoje zdrowie.
  9. Aby złagodzić odczuwanie zimna w dłoniach i stopach rozgrzewaj je przy pomocy butelki z ciepłą wodą.
  10. Skorzystaj z wprowadzenia chwili relaksu w Twoim trybie dnia, to pomoże Ci obniżyć poziom stresu i przyniesie duże korzyści dla zdrowia i samopoczucia.
  11. Jeśli prowadzisz raczej siedzący tryb życia/pracy, postaraj się  w miarę możliwości, chwilę się przejść, wykonać parę prostych ćwiczeń, rozciągać dolne partie ciała.
  12. Skorzystaj z masujących wkładek do butów które dodatkowo pobudzą krążenie w stopach.

 

 

 

 

 

DARMOWY E-BOOK WPROWADZENIE DO ZDROWYCH NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH

e-book jest darmowym wprowadzeniem do kolejnych edycji tej książki. Jeżeli chcesz ściągnąć aktualną wersję i być informowany o uaktualnieniach tej książki zostaw swojego maila.

POBIERZ EBOOKA