Dla wielu osób problemem jest dobranie odpowiedniego treningu oraz ćwiczeń. Już na starcie rezygnują one z próby podjęcia, jakiejkolwiek aktywności. Uważają, że odchudzanie to żmudna praca a ćwiczenia są zazwyczaj trudne i skomplikowane.

Oto 5 najlepszych ćwiczeń, dzięki którym możesz schudnąć:

Jazda na Rowerze:

To jedna z przyjemniejszej formy aktywności fizycznej. Nadaje się na każdy poziom sprawności i wieku. Większość z nas potrafi jeździć i posiada rower. To wspaniały pomysł nie tylko na trening, ale również fajnie spędzony czas z rodziną lub przyjaciółmi. Nie trzeba być wyczynowym kolarzem, aby wybrać ten sposób spalania zbędnych kalorii

. Jazda na rowerze wyrabia kondycję, poprawia ogólną wentylacje organizmu. Wpływa korzystnie na samopoczucie gdyż pozwala się odstresować. Uda i łydki staja się smuklejsze.

Wioślarstwo:

blank

Ćwiczenia na przyrządzie wioślarskim symulują pływanie łódką. Pozwalają spalić więcej kalorii niż podczas biegania, jazdy na rowerze czy pływania. W trakcie wykonywania ćwiczeń angażowanych jest wiele partii mięśniowych, w szczególności ( ramiona, plecy, grzbiet, pośladki, brzuch oraz nogi). Trening na wiosłach ma charakter ogólnorozwojowy, doskonale wpływa na wygląd sylwetki. Poprawia kondycję, dobrze wpływa na układ oddechowy i nie obciąża stawów.

 Podbiegi z plecakiem :

blank

– 70% na wszystkie diety, ebooki i kursy wideo

Podbiegi to idealny sposób na utratę tłuszczu, bez utraty masy mięśniowej. Podczas takiego biegu używamy masy swojego ciała + opór w formie plecaka wypełnionego ciężkimi książkami. Co powoduję wzmożoną prace mięśni. Włókna mięśniowe są angażowane do dwóch – trzech razy więcej niż podczas biegu na płaskim terenie. Podbiegi zwiększają tolerancje na poziom kwasu mlekowego we krwi. Co oznacz mniej zakwasów przy innych ćwiczeniach. Taki trening pomaga również w optymalizacji poziomu hormonów. Regularne ćwiczenia wysmuklają ciało i poprawiają kondycję. Najlepiej zacząć od krótkich i łagodniejszych podbiegów.

Przysiady:

To podstawowy ruch człowieka, który jest nieodłącznym elementem treningu siłowego. Można powiedzieć, że to król ćwiczeń. Angażują mięśnie pośladkowe, ud i łydek. To znakomity sposób na spalanie kalorii. Przysiady wzmacniają również mięśnie pleców i brzucha, poprawia ruchomość stawów oraz wykształcanie poczucie równowagi. To jedno z prostszych ćwiczeń, które możemy wykona bez wychodzenia z domu.

Pompki:

blank

Dobrym pomysłem na rozpoczęcie odchudzania są pompki. Ćwiczenie to można wykonywać na różne sposoby. Dla początkujących – pompka na kolanach, a następie pompka klasyczna w szerokim i wąskim rozstawie rąk, pompka z nogami wyżej, przy ścianie, na poręczach, pompka z klaśnięciem, na jednej ręce czy nawet pompki w staniu na ręka. Wpływa ona doskonale na górne partie mięśniowe, ale również mięśnie brzucha pośladków oraz ud. Pompki doskonale rzeźbią ciało, poprawią kondycję i wytrzymałaś.

blank

Oczywiście podstawą jest dieta bogato odżywcza, deficyt kaloryczny i warto wpleść choć 1x w tygodniu siłownię lub ćwiczenia oporowe:

W 3 dni nauczę cię więcej na temat odżywiania i zdrowia niż przeciętna osoba uczy się w miesiąc we własnym zakresie. Zastanawiasz się dlaczego jestem tego taki pewien? Czytaj dalej