Czy masz problemy ze snem w nocy? Nie jesteś sam!

Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorobom stwierdziło, że niewystarczająca ilość snu jest problemem zdrowia publicznego, przy tym poświęciło jednocześnie tysiące dolarów i godzin próbując znaleźć rozwiązanie problemu. Jeśli wypróbowałeś medytacje, techniki relaksacyjne, lepszy materac, banany, herbaty i inne środki, ale wciąż kręcisz się i obracasz całą noc, ten artykuł jest dla Ciebie! Wszyscy wiemy, że spędzanie czasu w towarzystwie matki natury ma wiele korzyści zdrowotnych. Czy to możliwe, że przynosząc trochę natury do pomieszczenia poprawisz swój komfort snu w nocy?

TAK!

Istnieje wiele korzyści z trzymania roślin w swoim domu, w tym:

  • lepsza jakość powietrza
  • zmniejszenie stresu
  • mniejszy lęk
  • lepszy zapach
  • ulga w bólu głowy
  • poprawa nastroju
  • zapobieganie chorobom
  • usprawnione funkcjonowanie mózgu
  • lepszy sen

Ostatniego czasu NASA wykonało badania o możliwościach roślin, które maja działanie uspokajające i oczyszczające środowisko. Oto top 5, które moim zdaniem są najbardziej skuteczne i pomocne dla uzyskania lepszego snu i poprawy klimatu w sypialni.

1.Aloes

Aloes jest doskonałą rośliną do wnętrz, ponieważ ma wiele zalet i jest łatwy do utrzymania przy życiu! Aloes został wymieniony przez NASA jako jeden z najlepszych oczyszczaczy powietrza i wykazano, że emituje w nocy tlen. Zwiększona podaż tlenu w nocy może pomóc w bezsenności i poprawić ogólną jakość snu. Aloes jest również znany jako „roślina nieśmiertelna” i łatwo go rozmnożyć. Warto rozprzestrzeniać tą popularną roślinę leczniczą w całym domu w celu uzyskania maksymalnych korzyści!

2.Lawenda

Być może używałeś kiedyś olejku lawendowego, ale czy kiedykolwiek próbowałeś wyhodować własna aromatyczna hodowlę? Wykazano, że  towarzystwo tej rośliny zmniejsza lęki i stres, reguluje tętno, poprawia sen, a nawet przyczynia się do zmniejszenia płaczliwości u dzieci!

3.Jaśmin

Jaśmin jest egzotyczną rośliną, u której wykazano, że jej towarzystwo poprawia jakość snu, jak również czujność i produktywność następnego dnia! Już sam zapach tej rośliny zmniejsza niepokój i stres.

Warto przeczytać  Jak najszybciej spalić tkankę tłuszczową ?

4.Bluszcz angielski

Angielski bluszcz (zwany też irlandzkim) jest elegancką i łatwą rośliną w utrzymaniu. Został nazwany numerem 1 wśród naturalnych oczyszczaczy powietrza wg. NASA. Bluszcz może być szczególnie korzystny dla tych, którzy cierpią z powodu astmy lub maja trudności z oddychaniem w nocy. Badania wykazały, że bluszcz w domu pomaga zmniejszyć ilość pleśni w powietrzu aż do 94%! Ponieważ zanieczyszczenia w powietrzu są głównym wyzwalaczem alergii, astmy i innych problemów z oddychaniem, ta niedroga roślina może pomóc znacznie poprawić jakość snu.
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________
5.Sansewieria gwinejska (wężownica)

Ta popularna domowa roślina jest łatwa w utrzymaniu i świetnie nadaje się do dekoracji wnętrz. Wężownica poprawia jakość powietrza poprzez filtrowanie, a tym samym poprawia ogólną atmosferę w domu. Niektóre badania wykazały, że posiadanie tej rośliny w pokoju pomaga uniknąć podrażnień oczu, zmniejsza objawy chorób dróg oddechowych, a także może poprawić witalność.

Czystsze powietrze = lepszy sen w nocy i większą produktywność w ciągu dnia!

Podsumowanie

Z okazji 34 urodzin motywatora
Rusza
PROMOCJA Na kurs wideo "Wszystko na temat zdrowia i zdrowych nawyków żywieniowych"
Oszczędzasz 331 zł
400zł  67zł

-82.75%

Promocja trwa jeszcze
w 3 dni nauczę cię więcej na temat odżywiania i zdrowia niż przeciętna osoba uczy się w miesiąc we własnym zakresie.
Czytaj dalej

Dodatkowa tylko dzisiaj niepublikowany ebook “Atlas witamin” o wartości 19zł w prezencie.

Większość ludzi nie ma pojęcia, że jakość ich powietrza może wpływać na jakość snu, jak również na ich ogólny stan zdrowia i dobre samopoczucie. Pleśń i inne zanieczyszczenia mogą być głównym bazowy czynnikiem chorobowym. Umieszczając więcej roślin w domu, zyskasz nie tylko czystsze powietrze, ale może również stwierdzisz, że irytujące objawy, które towarzyszą Ci od lat, znacząco ustąpiły.

Warto przeczytać  6 głównych chorób, które mogą być spowodowane niskim poziomem magnezu:

Nie ograniczaj się do tej listy! Istnieją różnego rodzaju rośliny, które dobrze rozwijają się w pomieszczeniach zamkniętych. Nie masz drygu do hodowania roślin doniczkowych? Spróbuj niektóre z tych roślin, które są prawie niemożliwe do zabicia.

Czy zauważyliście  korzyści z posiadania roślin w pomieszczeniach zamkniętych? Czy kiedykolwiek próbowaliście umieścić rośliny w swojej sypialni? Opowiedz nam o tym w komentarzach poniżej!

źródła :
http://www.webmd.com/women/home-health-and-safety-9/mold-mildew
http://www.webmd.com/sleep-disorders/news/20100617/air-pollution-linked-to-sleep-breathing-problems
https://en.wikipedia.org/wiki/Sansevieria_trifasciata
http://www.webmd.com/allergies/news/20051107/english-ivy-fix-allergies
http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientmono-465-ENGLISH%20IVY.aspx?activeIngredientId=465&activeIngredientName=ENGLISH%20IVY
http://www.worldhealth.net/news/jasmine_found_to_encourage_restful_sleep/
http://www.naturalnews.com/045228_aloe_vera_tissue_damage_skin_repair.html

Top 15 Lavender Essential Oil Benefits & Uses


http://www.prevention.com/health/healthy-living/indoor-plants-combat-air-pollution
http://mastersinhealthcare.com/blog/2011/15-fabulous-health-benefits-of-house-plants/

Jak użyteczny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

DARMOWY E-BOOK WPROWADZENIE DO ZDROWYCH NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH

e-book jest darmowym wprowadzeniem do kolejnych edycji tej książki. Jeżeli chcesz ściągnąć aktualną wersję i być informowany o uaktualnieniach tej książki zostaw swojego maila.

POBIERZ EBOOKA