Masz siedzący tryb pracy? Często boli cię głowa, kark i ramiona? Sprawdź tą metodę

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Na różnego rodzaju schorzenia związane z kręgosłupem cierpi aż 80% dorosłych. O tym, że z naszym kręgosłupem dzieje się coś złego, myślimy zwykle dopiero wtedy, gdy pojawia się uporczywy ból.

Tym czasem możemy wcześniej zapobiec takim sytuacją stosując poniższe rady.

1. Śpij na średnio twardym równym materacu, najlepiej na niewielkim jaśku umieszczonym pod karkiem lub specjalnej poduszce ortopedycznej.

2. Zanim wstaniesz rano z łóżka, przeciągnij się, a potem powoli podnieś. Nie prostuj się gwałtownie, nie pochylaj, nie odwracaj- unikniesz w ten sposób urazów.

3. Nigdy nie obciążaj jednej strony kręgosłupa, rozkładaj ciężar równomiernie na obie ręce. Idąc na większe zakupy zabierz torbę na kółkach.

Jak wybrać dobre szczepy probiotyczne: - czytać etykiety w których powinne być wymienione dobre szczepy które są przebadane i uznane w których jest podana przynależność gatunkowa i numer patentu. Więcej na szkoleniu tutaj 

4. Trzymaj się prosto. Kiedy stoisz, siedzisz, chodzisz, pamiętaj, by mieć głowę na jednym poziomie z kręgosłupem. Nigdy pochylona do przodu czy na bok. Siedząc nie przechylaj się zbytnio, stopy powinny opierać się na podłodze, a kolana sięgać powyżej krawędzi krzesła.  Wygodne oparcie sięgające dolnej części odcinka piersiowego kręgosłupa ułatwia utrzymanie prawidłowej postawy.

 

aid23838-728px-Improve-Your-Posture-Step-12

aid23838-728px-Improve-Your-Posture-Step-6
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Motywator Dietetyczny

Nasze zdrowie zaczyna się w jelitach. Dlatego skupiamy się na bakteriach jelitowych, które odgrywają ważną rolę w procesie odchudzania. Proces odchudzania wiąże się z otyłością i nadwagą, które są źródłem większości chorób cywilizacyjnych. Badania naukowe potwierdzają, że w naszym organizmie zwłaszcza w jelitach musi znajdować się więcej dobrych niż złych bakterii, wtedy tworzą one właściwą mikroflorę. Jeżeli ten proces jest zachwiany i bakterii złych jest więcej niż tych dobrych dochodzi do różnych procesów chorobowych. Aby temu zapobiec - stosujemy probiotykoterapię. Probiotykoterapia- jest celowana i ustalona w oparciu o rzeczywisty układ mikroflory jelitowej, który gwarantuje skuteczne i znacznie szybsze wyleczenie naszego organizmu. Więcej na szkoleniu tutaj 

 

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________
5. Myjąc się nie pochylaj się na wyprostowanych nogach, lepiej uklęknij nad wanną. Kiedy pierzesz, postaw miskę wyżej.

6. Ruszaj się! Nawet przy bardzo poważnych schorzeniach stosuje się ćwiczenia wzmacniające mięśnie, które tworzą naturalny gorset i utrzymają kręgosłup we w właściwym położeniu. Zalecane rodzaję sportu to pływanie i gimnastyka w wodzie. Zanim jednak zaczniesz ćwiczyć skontaktuj się z lekarzem, który zdecyduję, jaki rodzaj treningu będzie dla Ciebie najodpowiedniejszy.

Nie zapominaj o codziennym rozciąganiu przy biurku – tylko 5 min dziennie 

7-and-8-e1453675724894
9-and-10-e1453675917313
13-and-14
aid1445640-728px-Stretch-Your-Back-Step-14




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz