Zestaw ćwiczeń z piłką gimnastyczną na brzuch, uda i pośladki. Uzupełnij nimi swój tygodniowy plan!

Podziel się ze znajomymi :)
  • 12
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    12
    Shares

Poniżej przedstawiam kilka ćwiczeń z piłka gimnastyczną (fitball). Wystarczy spędzić z piłką gimnastyczną kilka godzin w tygodniu a efekty pojawią się same. Te ćwiczenia są na prawdę skuteczne. Mają ogromny wpływ na mięśnie głębokie naszego układu ruchu.

1.Dwugłowe uda, pośladki. Uginanie podudzi leżąc.

 

 Jeżeli chcesz otrzymywać materiały dotyczącego zdrowych nawyków żywieniowych prosto na massengera kliknij w ten link : Włącz powiadomienia 

2.Brzuch- przyciąganie kolan do klatki piersiowej

 

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

___________________________________________

3.Nogi i pośladki-przysiady

 

4.Brzuch i ramiona- podpór na piłce

Takiej ceny jeszcze nie było i raczej już nigdy nie będzie - 25zł za kurs https://motywatordietetyczny.pl/szkolenia/promocja/ A to wszystko z okazji nadchodzących wakacji Promocja trwa dzisiaj do 23:00 lub do wyczerpania puli szkoleń (ostatnie 54 sztuki)

5.Plecy-prostowniki wznosy na piłce

6.Brzuch-unoszenie i przekładanie piłki

7.Plecy i pośladki-” pływak” na piłce

 

 

8.Uda i pośladki-przysiady jednonóż

8.Klatka, ramiona-pompki

Takiej ceny jeszcze nie było i raczej już nigdy nie będzie - 25zł za kurs https://motywatordietetyczny.pl/szkolenia/promocja/ A to wszystko z okazji nadchodzących wakacji Promocja trwa dzisiaj do 23:00 lub do wyczerpania puli szkoleń (ostatnie 54 sztuki)




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz