Mało istotne sprawy spotęgowane do miana priorytetu

💧Nie wolno pić podczas jedzenia

Fakt, że woda rozcieńcza kwas solny, ale zdrowy żołądek posiada bufor kwasu solnego, który reguluję odpowiednią ilość kwasu solnego. Najistotniejsze jest aby nie pić słodkich napojów typu cola.

🥝🍌Nie wolno łączyć owoców słodkich z kwaśnymi

Nie róbmy ze zdrowego jedzenia fizyki molekularnej 😉 Osoby, które są fascynatami i siedzą w tym temacie całe życie mogą na to zwracać uwagę. Gorsze jest śmieciowe jedzenie niż analizowanie jak łączyć warzywa czy owoce.

⛔️Nie można jeść po 19 – mit

Wszystko zależy o której kładziemy się spać. Warto na 3h przed snem zjeść ostatni posiłek i nie podjadać. Kolejna sprawa to jakość ostatniego jedzenia. Jeżeli zjemy coś lekkiego i mieścimy się w bilansie kalorycznym nie musimy się niczym martwić.

🐖Węglowodany tuczą – mit

Węglowodany nie tuczą tylko nadwyżka kaloryczna. Węglowodany słabej jakości mogą wpływać na hormony łaknienia LeptynaGrelina (większa skłonność do podjadania ) i niestabilny poziom cukru we krwi, ale to nie jest przyczyna tycia tylko stan który popycha nas do jedzenia ponad normę.

☕️Posty od jedzenia są niezdrowe – mit

Systematyczne posty poprawiają wrażliwość insulinową, regulują hormony łaknienia i wspomagają regenerację jelita cienkiego i grubego. Inna kwestia to diety głodówkowe, które są błędnie utożsamiane z postami.

🥖Pieczywo i nabiał jest szkodliwe w najmniejszej ilości – mit

Gluten, Kazeina, Laktoza są niezdrowa dla osób, które ją nie tolerują, przesadzają z jej ilością i przy tym nie mają zbilansowanej diety w składniki mineralne, błonnik itd. Wszystko i nic jest toksyczne to dawka czyni, że dana substancja jest toksyczna – Paracelsus. Kolejna sprawa to jakość jedzenia pieczywa i nabiału. Pamiętajmy, że przemysłowe jedzenie jest wątpliwej jakości inna kwestia dotyczy produktów od lokalnych małych producentów.

Warto przeczytać  Rozmaryn – zioło o wszechstronnym zastosowaniu

Z okazji 34 urodzin motywatora
Rusza
PROMOCJA Na kurs wideo "Wszystko na temat zdrowia i zdrowych nawyków żywieniowych"
Oszczędzasz 331 zł
400zł  67zł

-82.75%

Promocja trwa jeszcze
w 3 dni nauczę cię więcej na temat odżywiania i zdrowia niż przeciętna osoba uczy się w miesiąc we własnym zakresie.
Czytaj dalej

Dodatkowa tylko dzisiaj niepublikowany ebook “Atlas witamin” o wartości 19zł w prezencie.

 

Jak użyteczny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Przykro nam, że ten wpis nie był dla Ciebie przydatny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

DARMOWY E-BOOK WPROWADZENIE DO ZDROWYCH NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH

e-book jest darmowym wprowadzeniem do kolejnych edycji tej książki. Jeżeli chcesz ściągnąć aktualną wersję i być informowany o uaktualnieniach tej książki zostaw swojego maila.

POBIERZ EBOOKA