Trening, który dosłownie podniesie Twój tyłek.

Podziel się ze znajomymi :)
  • 8
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    8
    Shares

Twoje pośladki są tak zbudowane, by być największą, najpotężniejszą grupą mięśni w całym ciele. A kiedy wszystkie Twoje mięśnie pupy są silne i aktywne podczas treningu, możesz być pewna, że na kolejnych treningach będziesz mieć więcej energii do ćwiczeń. Techniczny trening pośladków to lepsza mobilność i mniejsze ryzyko kontuzji  bioder i kręgosłupa, oraz większą wytrzymałość całego ciała. A poza korzyściami dla zdrowia, kto nie kocha pięknych pup? Przeczytaj poniżej, aby poznać niesamowity trening pośladków.

Jest to trening ukierunkowany na konkretne mięśnie bioder i pośladków zwiększający objętość mięśni i poprawiający ich wytrzymałość i kształt.

Trening: Wykonaj po dwie serie każdego ćwiczenia z jedną minutą odpoczynku między każdą serią. Po wykonaniu dwóch serii tego samego ćwiczenia, przejdź do kolejnego.

Przeanalizuj cały trening, a następnie powędruj dalej w dół strony, by prześledzić szczegółowo każde ćwiczenie.

 

1. Przysiad z taśmą 

Umieść specjalną elastyczną taśmę do ćwiczeń wokół nóg tuż pod kolanami. Stań prosto ze stopami na szerokości ramion tak, by taśma nie stawiała jeszcze oporu. Unieś i wyprostuj ręce przed siebie równolegle do podłogi i ugnij kolana wypychając jednocześnie biodra do tyłu.W przysiadzie powinno się poczuć opór taśmy. Wytrzymaj 2 sekundy. Ciężar ciała oprzyj na piętach. Wróć do pozycji wyprostowanej, przy prostowaniu się spinaj pośladki. Wykonaj 15 powtórzeń w każdej serii.

2.Przysiad sumo

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/
___________________________________________