JAK TRENOWAĆ SWÓJ MÓZG, ABY ZASNĄĆ W 60 SEKUND? METODA 4-7-8

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Spróbuj tych: ProbiotykiTarczycaJelitaOdchudzanieInsulinoopornośćCukrzyca II

Podziel się ze znajomymi :)
  • 15
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    15
    Shares

Miałeś ciężki, pracowity dzień i nie możesz zasnąć? Wypróbuj technikę oddychania 4-7-8 , która pomoże Ci usnąć w minutę.

Metoda ta została po raz pierwszy użyta przez dr Andrew Weil z Harvardu.

Polega ona na regulowaniu oddechu poprzez liczenie sekund do 4 ,do 7 i do 8.

Technika ta pozwala lepiej wypełnić tlenem  płuca, uspokaja umysł i rozluźnia mięśnie. Za chwilę kilka słów jak to robić.

Problem trudnego zasypiania dotyczy wielu z nas. „Wszystko zaczęło się kiedy pojawił się  kłopot z zaśnięciem. Późne jedzenie, oglądanie telewizji, patrzenie w ekran tabletu przed snem i stres spowodowały, że coraz częściej nie mogłem zasnąć. Problemy  z zasypianiem zaczęły się pogłębiać i były męczące, ale na szczęście mój przyjaciel w porę podsunął mi metodę 4-7-8. Ta metoda zmieniła moje życie. Mogłem spokojnie cieszyć swobodnym odpoczynkiem”

Technika ta została opracowana przez lekarza odnowy biologicznej Andrew Weil, którego specjalnością jest praca nad oddechem. Sposób na dobre zasypianie jest bardzo prosty. Wdychać powietrze przez 4 sekundy w jednym ciągu – wstrzymać oddech na 7 sekund (dzięki temu dotlenisz organizm) – pilnować, by wydech trwał 8 sekund. Serię należy powtarzać cztery razy. Ważne jest, aby podczas ćwiczenia oczy były zamknięte, a czubek języka lekko dotykał podniebienia – pomoże to w koncentracji. Poprzez spowolnione tętno organizm łatwiej wchodzi w stan uspokojenia. Na początku możesz  czuć się odrobinę nieswojo, ale im dłużej korzystasz z tej metody  tym bardziej dostrzegasz jak twoje ciało i umysł łatwo wchodzą w stan odprężenia.Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Naucz się jak wzmocnić odporność dbając o jelita?

Czy wiesz, że 80% układu odpornościowego człowieka znajduje się w jelitach. Tam mieszkają bakterie, które sprawiają, że nie chorujesz. Naukowcy odkryli, że dzieci rodzoną drogą cesarskiego cięcia statystycznie częściej choruj (alergia, astma, choroby autoimmunologiczne ). Dowiedz się jak zadbać o jelita w pierwszych miesiącach życia dziecka aby zmniejszyć ryzyko chorób

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

JAK TO DZIAŁA?

Dobre dla zdrowia oddychanie zaczyna się od przepony. Przepona to ważący prawie 5 kg płat mięśniowy, który oddziela klatkę piersiową od jamy brzusznej. Kiedy we właściwy sposób wciągasz powietrze podczas wdechu, przepona kurczy się i przesuwa ku dołowi, pozostawiając miejsce na powiększające się płuca. Podczas wydechu mięśnie brzucha popychają przeponę ku płucom, dzięki czemu powietrze wydobywa się na zewnątrz. Dobre oddychanie ma na celu zwiększenie aktywności przepony i żeber, a nie górnej części klatki piersiowej! A poza tym, głębokie oddychanie przeponowe zwiększa wydzielanie endorfin – hormonów szczęścia.

Naucz się jak wzmocnić odporność dbając o jelita?

Czy wiesz, że 80% układu odpornościowego człowieka znajduje się w jelitach. Tam mieszkają bakterie, które sprawiają, że nie chorujesz. Naukowcy odkryli, że dzieci rodzoną drogą cesarskiego cięcia statystycznie częściej choruj (alergia, astma, choroby autoimmunologiczne ). Dowiedz się jak zadbać o jelita w pierwszych miesiącach życia dziecka aby zmniejszyć ryzyko chorób




4 Komentarze

Dodaj komentarz