Smaczny, prosty omlet. Przed lub po treningu / gotowy w 10 min

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Spróbuj tych: ProbiotykiTarczycaJelitaOdchudzanieInsulinoopornośćCukrzyca II

Podziel się ze znajomymi :)
  • 20
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    20
    Shares

Przepis jest prosty do miski wrzucamy rozbite 3 jaja, 2 łyżki ziemniaków puree, 2 łyżki kaszy izraelskiej, czosnek, cebula wedle uznania + ulubione przyprawy, mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji, rozpuszczamy olej kokosowy (ogień na 60%)  smażymy 5 min na jednej i 5 min na drugiej stronie 🙂 Gotowe

Dla przybrania dodajemy mix sałat

Danie zarówno dobre przed jak i po treningu

Omlet musi być 😉 #motywatorfood

Post udostępniony przez Damian Wiatrowski (@motywator.tv)

Naucz się jak wzmocnić odporność dbając o jelita?

Czy wiesz, że 80% układu odpornościowego człowieka znajduje się w jelitach. Tam mieszkają bakterie, które sprawiają, że nie chorujesz. Naukowcy odkryli, że dzieci rodzoną drogą cesarskiego cięcia statystycznie częściej choruj (alergia, astma, choroby autoimmunologiczne ). Dowiedz się jak zadbać o jelita w pierwszych miesiącach życia dziecka aby zmniejszyć ryzyko chorób

Kto lubi ? #motywatorfood

Post udostępniony przez Damian Wiatrowski (@motywator.tv)

Naucz się jak wzmocnić odporność dbając o jelita?

Czy wiesz, że 80% układu odpornościowego człowieka znajduje się w jelitach. Tam mieszkają bakterie, które sprawiają, że nie chorujesz. Naukowcy odkryli, że dzieci rodzoną drogą cesarskiego cięcia statystycznie częściej choruj (alergia, astma, choroby autoimmunologiczne ). Dowiedz się jak zadbać o jelita w pierwszych miesiącach życia dziecka aby zmniejszyć ryzyko chorób




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz