Spalaj tłuszcz przez 48 h

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Trening crossowy charakteryzuje się bardzo dużą intensywnością wykonywania ćwiczeń przy bardzo krótkich przerwach na odpoczynek. Nasz organizm przy tego rodzaju treningu pracuję w ramach przemian mieszanych (tlenowych i beztlenowych). To właśnie w tego rodzaju pracy nasze ciało nie raz, że pali najwięcej kalorii to dodatkowo udaję nam się dzięki temu palić tłuszcz nawet 48h po zakończonym treningu! Trening crossowy ze względu na swą intensywność nie powinien trwać dłużej jak 40 min. Poprzedza go zawsze część wstępna, w której nie tylko znajduje się intensywna rozgrzewka, ale także poszerzanie zakresów ruchów w stawach jak i inne elementy treningu powięziowego.

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

___________________________________________

Nasze zdrowie zaczyna się w jelitach. Dlatego skupiamy się na bakteriach jelitowych, które odgrywają ważną rolę w procesie odchudzania. Proces odchudzania wiąże się z otyłością i nadwagą, które są źródłem większości chorób cywilizacyjnych. Badania naukowe potwierdzają, że w naszym organizmie zwłaszcza w jelitach musi znajdować się więcej dobrych niż złych bakterii, wtedy tworzą one właściwą mikroflorę. Jeżeli ten proces jest zachwiany i bakterii złych jest więcej niż tych dobrych dochodzi do różnych procesów chorobowych. Aby temu zapobiec - stosujemy probiotykoterapię. Probiotykoterapia- jest celowana i ustalona w oparciu o rzeczywisty układ mikroflory jelitowej, który gwarantuje skuteczne i znacznie szybsze wyleczenie naszego organizmu. Więcej na szkoleniu tutaj 

 

Poniżej przedstawiamy wam przykładowy WOD (workout of the day)

WOD 1 „RICKY”

Trening polega na wykonaniu jak największej ilości rund w ciągu 20 minut. 

Jak wybrać dobre szczepy probiotyczne: - czytać etykiety w których powinne być wymienione dobre szczepy które są przebadane i uznane w których jest podana przynależność gatunkowa i numer patentu. Więcej na szkoleniu tutaj 

10 x podciągnięcie

 

5 x martwy ciąg (50% obciążenia)
Wypychanie sztangi nad głowę (30kg)

 

WOD 2 „MURPH”

Trening polega na wykonaniu kolejno wszystkich ćwiczeń w jak najlepszym czasie

 

Bieg- 1 mila

 

100 podciągnięć
200 pompek

 

300 przysiadów

 

Bieg- 1 mila

WOD 3 „LINDA”

Trening polega na wykonywaniu odpowiedniej ilości powtórzeń w ćwiczeniu w każdej rundzie. (kolejno 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 powtórzenia)

 

Martwy ciąg ( 1/2 ciężaru ciała)

 

Wyciskanie sztangi (ciężar masy ciała)

 

Zarzut (3/4 masy ciała) *(bez wypychania sztangi w górę)1




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz