Zapewne słyszeliście o treningu aerobowym zwanym również cardio (szybki marsz) i treningu interwałowym (szybki marsz przeplatany biegiem ).

Połączenie tych dwóch treningów w cyklu tygodniowym okazuje się najefektywniejsze !

Po treningu cardio który trwa 30-60min. tkanka tłuszczowa spala się do 8h. po zakończonym treningu.

Po treningu interwałowym który trwa max. 25min. tkanka tłuszczowa spala się do 20h. po zakończonym treningu

Przykładowy trening :
Poniedziałek : 60min szybkiego spaceru
wtorek : wolne

Środa : interwał 25 min ( 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu, 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu i tak do 25min)
czwartek : wolne
piątek : 60min szybkiego spaceru
sobota : interwał 25 min ( 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu, 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu i tak do 25min)
niedziela : wolne

trening trwa ok. 3h w tygodniu a efekty niesamowite, warto spróbować !

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

j

rr

Ćwiczenie 1 – 30 sekund 

Ćwiczenie 2 – 45 sekund 

Ćwiczenie 3 – 10 powtórzeń 

Ćwiczenie 4 – 16 powtórzeń 

Ćwiczenie 5 – 30 sekund

Ćwiczenie 6 – odpoczynek

Ćwiczenie 7 – 8 powtórzeń 

Ćwiczenie 8 – 45 sekund 

Ćwiczenie 9 – 8 powtórzeń 

Ćwiczenie 10 – 45 sekund 

Ćwiczenie 11 – 30 sekund 

Ćwiczenie 12 – 30 sekund

Koniec
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________