Spalaj tłuszcz przez 48 h


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Trening crossowy charakteryzuje się bardzo dużą intensywnością wykonywania ćwiczeń przy bardzo krótkich przerwach na odpoczynek. Nasz organizm przy tego rodzaju treningu pracuję w ramach przemian mieszanych (tlenowych i beztlenowych). To właśnie w tego rodzaju pracy nasze ciało nie raz, że pali najwięcej kalorii to dodatkowo udaję nam się dzięki temu palić tłuszcz nawet 48h po zakończonym treningu! Trening crossowy ze względu na swą intensywność nie powinien trwać dłużej jak 40 min. Poprzedza go zawsze część wstępna, w której nie tylko znajduje się intensywna rozgrzewka, ale także poszerzanie zakresów ruchów w stawach jak i inne elementy treningu powięziowego.

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

___________________________________________

 

Poniżej przedstawiamy wam przykładowy WOD (workout of the day)

WOD 1 „RICKY”

Trening polega na wykonaniu jak największej ilości rund w ciągu 20 minut. 

10 x podciągnięcie

 

5 x martwy ciąg (50% obciążenia)
Wypychanie sztangi nad głowę (30kg)

 

WOD 2 „MURPH”

Trening polega na wykonaniu kolejno wszystkich ćwiczeń w jak najlepszym czasie

 

Bieg- 1 mila

 

100 podciągnięć
200 pompek

 

300 przysiadów

 

Bieg- 1 mila

WOD 3 „LINDA”

Trening polega na wykonywaniu odpowiedniej ilości powtórzeń w ćwiczeniu w każdej rundzie. (kolejno 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 powtórzenia)

 

Martwy ciąg ( 1/2 ciężaru ciała)

 

Wyciskanie sztangi (ciężar masy ciała)

 

Zarzut (3/4 masy ciała) *(bez wypychania sztangi w górę)1

Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz