Zobacz co da ci 15 min treningu dziennie ? Ciekawe badania


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Sport to zabawa, nie jest dostępny na receptę i wpływa cudownie na nasz metabolizm i zdrowie psychiczne. Sport dosłownie przedłuża życie!

Trzymaj się z dala od tabletek, zaprzyjaźnij się z butami do biegania.  To wkrótce może być standardowe hasło wielu lekarzy. Ostatnie badania pokazują, że ćwiczenia fizyczne – w odpowiedniej dawce i dostosowane do pacjenta- mogą przynieść efekty porównywalne do leków. Bieganie, jazda na rowerze, pływanie są na szczycie listy zaleceń dla efektywnego podkręcania metabolizmu.

 Uprawiania sportu przy poważnych chorobach i infekcjach

Każdy początek jest trudny, za to konsekwentni zostaną nagrodzeni pozytywnymi wynikami. W grupie 800 000 osób aktywnych fizycznie śmiertelność spadła o 8 procent. Super wynik, biorąc pod uwagę, że uprawiali sport jedynie 15 minut dziennie, co daje 92 minuty tygodniowo. Nagrodą jest przedłużenie życia o 3 lata i lepsze parametry m. in ciśnienia krwi!

Przy zakażeniach i poważnych chorobach przewlekłych, skutek może być odwrotny, chyba że rodzaj aktywności fizycznej zostanie starannie opracowany przez lekarza. Od 35 roku życia, zwłaszcza u osób uprawiających sport, zaleca się ponadto przeprowadzanie badań lekarskich, takich jak EKG spoczynkowe i wysiłkowe.

Skutki aktywności fizycznej „w pigułce”
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/
___________________________________________
Poprawa:

  • metabolizmu
  • wytrzymałości
  • koordynacji
  • zręczności

Jeśli chcesz zacząć przygodę ze sportem, nie będziesz musiał długo czekać na efekty. Przeprowadzono wiele badań odnośnie tego, jak i czy aktywność fizyczna zapobiega chorobom. Przykładowo wykazano, że już umiarkowana aktywność fizyczna zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia demencji o 22 procent, a także cukrzycy u ciężarnych kobiet aż o 51 procent. O 34 procent spada ryzyko zachorowania na Alzheimera. To tylko nieliczne z wielu zalet uprawiania sporu.

Więc zamiast łykać cudowne pigułki, zasznuruj buty do biegania i popraw swój metabolizm. Najlepiej zacznij już dziś, a twoje ciało Ci podziękuje.

 


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz