Zakwaszony organizm powodem wielu chorób – jak utrzymać organizm w równowadze fizjologicznej ?


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Objawy zakwaszania :

Zakwaszanie ma swój udział w niemal wszystkich chorobach przewlekłych albo wyzwalając objawy, albo będąc efektem uszkodzenia komórek. Poniżej wymienię główne choroby spowodowane nadmiarem kwasów w organizmie.

1.Przewód pokarmowy Ostre lub przewlekłe stany zapalne błony śluzowej żołądka, grzybice jelit, zaparcia problemy trawienne, uczucie pełności, wzdęcia, schorzenia pęcherzyka żółciowego.

2.Mięśnie i stawy Dna moczanowa(kwas moczowy, bóle mięśni(kwas mlekowy), uszkodzenie dysków między kręgowych, ostre i przewlekłe bóle kręgosłupa, osteoporoza, zapalenie stawów, reumatyzm.

3.Skóra, włosy i zęby Wypadanie włosów, kruche paznokcie ,parodontoza, sucha skóra, zakażenie grzybiczne, trądzik u nastolatków i dorosłych, problemy z cerą cellulitis.

4.Układ metaboliczny Nadwaga, napady wilczego głodu, nagły głód słodyczy, cukrzyca, kamienie nerkowe, podwyższony poziom chomocysteiny .

5.Układ sercowo naczyniowy Nadciśnienie, przedwczesne zwapnienie, choroby naczyń krwionośnych, nieprawidłowe ukrwienie rąk i nóg, zawroty głowy, migreny zawał serca.

6.Cały organizm Chroniczne bóle, depresja, zmniejszona wydolność organizmu, ogólne złe samopoczucie, niezdolność do radzeniem sobie ze stresem, obniżony popędu płciowego, przetrenowanie u sportowców, szybkie męczenie się, osłabienie bariery immunologicznej organizmu.

Co zakwasza organizm:

TABELA-2

– wszystkie martwe tkanki zwierzęce( mięsa ,ryby, wędliny)

-krowie mleko i jego przetwory( z wyjątkiem naturalnie sfermentowanych np. jogurt naturalny)

-jaja

-mąki ziarna przenicy, żyta, kukurydzy ,ryżu i ich przetwory(wypieki słodkie i słone, płatki itd.)

– cukier (biały i brązowy) i zawierające go produkty spożywcze

-syntetyczne słodziki, konserwanty, barwniki i aromaty

– melasa i przetworzone mieszanki miodów pszczelich

– czekolada i kakao

-potrawy smażone

-kawa, czarna herbata

-sól rafinowana biała

-rafinowane oleje słonecznikowe ,uniwersalny, sojowy, palmowy itd.

-niektóre strączkowe( soja groch) oraz ziemniaki bez skorki

-niektóre owoce(żurawina, borówki, jagody, śliwki)

-napoje alkoholowe wszelkiego typu

-tytoń

-leki

-stres
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

Równowaga kwasowo- zasadowa twojego organizmu nadzieją na zdrowie i młody wygląd.

slide_2

Dzisiejsza dieta obfitująca w produkty zakwaszające powoduje same nieszczęścia , miliony ludzkich istnień , mogłyby uniknąć cierpień w postaci cukrzycy czy nowotworu gdyby ich organizm latami zamiast być zakwaszany pozostał w stanie homeostazy który determinuje nasze ciało do fizjologicznej równowagi. Pamiętajmy na każdym kroku, że naruszenie równowagi kwasowo-zasadowej na dłuższą metę prowadzi do poważnych konsekwencji zdrowotnych i wybitnie skraca życie. Nasz organizm chce abyśmy żyli , nie chce naszej śmierci dlatego pomóż mu i nie zakwaszajmy go tym , co mu dajemy jako paliwo. To tylko skupmy się na żywności która alkalizuje nasz organizm.

Co alkalizuje organizm:

-Niemal wszystkie jarzyny i owoce( przodują cytryny , poza tym arbuz i ogórki)

-skiełkowane nasiona warzyw i traw

-nierafinowane oleje: oliwa z oliwek, rzepaku, olej kokosowy i lniany

-sól morska i himalajska

-świeże mleko kozie i jego przetwory( niepasteryzowane)

-mleko kobiece

-mąki i wypieki z komosy ryżowej, dzikiego ryżu, gryki ,aramantusa i orkiszu, kasza jaglana

-jonizowana woda alkaliczna

-stewia, ksylitol (cukier brzozowy) ograniczona ilość miodu ale z pasieki nie przetworzony od pszczelarza

-prawidłowo zaparzona herbata zielona, owocowa nie z żurawiną, ziołowa, yerba mate, woda z cytryną

-umiarkowana aktywność fizyczna najlepiej na świeżym powietrzu( marsze gimnastyka itp., natomiast aktywność wyczynowa(sportowcy) zakwasza

Przez chwilę zastanówcie się ile zakwaszających rzeczy jecie podczas dnia? Oczywiście jeżeli już zrobiliście armagedon opróżniając śmieci ze swojej lodówki i szafki kuchennej według zalecanej przeze mnie czarnej listy to jecie głównie produkty alalizujące i macie swoją witalność i zdrowie pod kontrolą. Jeśli nie zaczniecie mieć je pod kontrolą od dzisiaj , ponieważ nikt inny tego za Was nie zrobi, a już na pewno nie służba zdrowia czy inne państwowe instytucje.

 

piramida zasadowo kwasowa

Pamiętajmy, że dieta musi być zbilansowana, nie trzeba wykluczać produktów bardzo zakwaszających, wystarczy zbilansować jadłospis o produkty alkaliczne

 


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz