Najzdrowsze owoce na świecie – co jeść zamiast tabletek


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Owoce są konieczne nie tylko dla zdrowia, ale również pomagają skutecznie schudnąć.

 Udowodniono, że osoby, które regularnie jedzą owoce, mają mniejsze skłonności do przybierania na wadzę. 
  • Owoce są doskonałym źródłem energii i zapewniają nawodnienie organizmu.
  • Poprawiają krążenie krwi i układu trawiennego, co sprawia, że skóra jest piękna i świecąca.
  • Dieta bogata w owoce jest również doskonała do detoksykacji organizmu.
Tak, więc jeśli szukasz naturalnych środków utraty wagi to owoce są znakomitym produktem. Spożywaj, co najmniej 4 do 5 porcji owoców dziennie. To zapewnia dostarczenie odpowiedniej ilości składników odżywczych, które pomogą zrzucić dodatkowe kilogramy. Oto kilka popularnych owoców.

1. Awokado:

Posiada dużą zawartość mononienasyconych kwasów tłuszczowych, które są bardzo korzystne dla zdrowia. Awokado zawiera około 20 gramów zdrowych tłuszczów, które nie tylko zwiększają metabolizm, ale także poziom testosteronu, hormonów odpowiedzialnych za utratę masy ciała u mężczyzn i kobiet. Awokado przyspiesza przemianę tłuszczu w energię, zwiększa tempo metabolizmu. Zapobiega skokom cukru we krwi, co zabezpiecza organizm przed gromadzeniem tłuszczu. Ten niezwykle wszechstronny owoc może być stosowany do sałatek, kanapek i dipów .Awokado dip to znacznie zdrowsza alternatywa dla majonezu.

2. Jagody:

Posiadają stosunkowo niską zawartość cukru w porównaniu do innych owoców. Pomagają eliminować toksyny i inne szkodliwe substancje z organizmu. Poprawiają kondycje serca gdyż obniżają poziom cholesterolu. Składniki odżywcze, takie jak kwas foliowy, potas i witamina C oraz błonnik, pomagają zwiększyć tempo przemiany materii, dzięki czemu ciało bardziej efektywne spala kalorię.

3. Jabłka:

Jabłka zawierają duże ilości błonnika, który zwiększa tempo przemiany materii. Pektyny w błonniku chronią organizm przed wchłanianiem zbyt dużej ilości tłuszczu. Po zjedzeniu jabłka, dłużej czujemy się syci. Według badań przeprowadzonych w Brazylii, ludzie, którzy jedli jabłko przed każdym posiłkiem tracili ok 33% na wadze więcej niż ci, którzy ich nie jedli. Jabłko zawiera tylko 100 kalorii na porcję.

4. Owoce wodne:

Owoce takie jak arbuz czy melon zawierają duże ilości wody z minimalną liczbą węglowodanów. Nawadniają i zapewniają energię. Poprawiają trawienie i wydalanie toksyny, wspomagają detoksykację i zdrowe odchudzanie. Arbuz zawiera likopen, związek chemiczny, który obniża ryzyko zachorowania na raka oraz choroby serca.

5. Suszone owoce:

Suszone owoce, takie jak rodzynki, śliwki i morele korzystnie wpływają na proces odchudzania. Te owoce są doskonałym źródłem witamin i minerałów, które są bardzo istotne dla prawidłowego funkcjonowania komórek. Poprawiają one również układ odpornościowy, zapewniając ochronę przed wirusami i grypą.

6. Kokosy:

Olej kokosowy zawiera średnio-łańcuchowe triglicerydy (MCFA), które zwiększają szybkość metabolizmu o prawie 30%. Olej kokosowy jest bardzo korzystne dla funkcjonowania tarczycy.

7. Cytryny:

Cytryny są doskonałym „detotsykantem” wątroby. Zdrowa wątroba jest niezbędna dla zdolności organizmu do metabolizowania i spalania tłuszcz. Wypij szklankę cytryny codziennie rano, aby zapobiec gromadzeniu się tłuszczu.
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

8. Grejpfruty:

Dzięki wysokiej zawartości wody przyczynia się do zwiększenia uczucia sytości, zapewniając małą ilość kalorii. Ponadto, potrzeba większej ilości energii do strawienia grejpfrut, powoduje spalenie kolejnych kalorii  Grejpfruty zawierają naringeninę, przeciwutleniacz, który stabilizuje poziom insuliny, zapobiegając przyrost masy ciała. Przeprowadzone badania, udowodniły, że ci, którzy codziennie jedli grejpfrut stracili 20 kilogramów w 13 tygodni bez jakichkolwiek zmian w ich diecie.

9. Banany:

Posiadają dużą ilość błonnika rozpuszczalnego. Odporna skrobia bananów zapobiega wchłanianiu węglowodanów w organizm. Sprawia to, że ciało spala tłuszcz, a nie węglowodany. Potas w bananach pomaga budować mięśnie.

10. Granaty:

Granat jest pełen antyoksydantów, które pozwalają organizmowi pozbyć się niechcianych toksyn. Zawiera polifenole, przeciwutleniacz, który zwiększa metabolizm organizmu. Granat zmniejsza apetyt.

11. Pomarańcze:

Utrzymują ciało dobrze nawodnione i zapewnią dostateczną ilość błonnika. Pomarańcz zapewnia ok 85 kalorii i 5 g błonnika pokarmowe. Zawiera duże ilości witaminy C, tiaminy i kwasu foliowego, które zwiększają metabolizm.

12. Papaja:

To owoc nisko węglowodanowy i posiada dużą zawartość wody. Dzięki temu kontroluję temperaturę ciała oraz redukuję zły cholesterol. Dostarcza energię do układu nerwowego i sercowo-naczyniowego tak, aby pracowały poprawnie. Zawiera papaine unikalny enzym, który poprawia szybszy transport żywności przez jelita, co wspomaga odchudzanie.

 


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

6 Comments

  1. Witam,
    Troche sie pogubilam. Napisales, ze powinnismy jesc owoce 4-5 razy dziennie i ze pomagaja schudnac, a owoce to cukier i nie powinnismy przesadzac z ich jedzeniem. Jak sie do tego ma to niealkoholowe stluszczenoe watroby?

Dodaj komentarz