10 przekazań zdrowego człowieka – płaski brzuch przez całe życie a nie na wakacje!


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Tłuszcz magazynowany wokół naszej talii jest dosyć niebezpieczny dla naszego zdrowia. Jeśli nie zajmiemy się tym na czas może to doprowadzić do problemów zdrowotnych, takich jak: udar, choroby serca, problemy metaboliczne oraz cukrzyca. Najczęstszym sposobem utraty tkanki tłuszczowej są ćwiczenia i zmiana nawyków żywieniowych. Wymaga to jednak wysiłku, aby zredukować tłuszcz, który gromadzi się wokół pasa. Oto kilka prostych, ale skutecznych wskazówek, które mogą pomóc Ci uzyskać płaski brzuch.

1.Najczęstszym sprawcom odkładania się tłuszczu na brzuch jest hormon kortyzolu.

aid1230408-728px-Burn-Fat-Step-15

Jest on wytwarzany podczas stresujących sytuacji. To on powoduje wytwarzanie się tłuszczu i odkładanie się go wokół organów jamy brzusznej. Jak wiemy stresu nie można uniknąć, jednak możemy rozładować napięcie, jakie towarzyszy nam w tych chwilach. Bardzo dobrym sposobem jest, słuchanie muzyki, taniec, medytacja, relaksująca kąpiel czy uprawianie hobby.

2.Brak snu sprawia, że jesteśmy słabi i przemęczeni.

aid45328-728px-Lose-Belly-Fat-Step-2-Version-3

Jest on także sprawcą przejadania się. Zatem pozwólmy organizmowi na 7 – 8 godzinny sen, dzięki któremu nasz organizm będzie wypoczęty. Pamiętajmy także, aby sen był zdrowy pozbądźmy się wszelkich elektronicznych gadżetów np. telefonu komórkowego. Badania udowodniły, że mają one niekorzystny wpływ dla umysłu i ciała. Jeżeli nie możesz spać w ciągu doby odpowiedniej ilości czasu zobacz to :

 

3.Pijcie szklankę wody z cytryną na 20min przed każdym posiłkiem. Kwaśny smak spotęguje wydzielanie enzymów trawiennych i lepsze wchłanianie składników odżywczych z pożywienia.

 

4.Podczas jedzenia, unikaj przyjmowania dużych kęsów, podziel posiłek na mniejsze porcję. Najlepiej spożywać 5 posiłków dziennie. Pozwoli to na utrzymanie prawidłowego metabolizmu oraz optymalnego poziomu cukru we krwi. Nie ma reguły, że musisz jeść 5 posiłków obserwuj swój organizm i jedz w momencie kiedy pojawia się minimalne ssanie w żołądku. Ja na diecie tłuszczowej jem nawet co 4 h ponieważ tłuszcz wydłuża proces trawienia. 
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________
aid45328-728px-Lose-Belly-Fat-Step-10-Version-2

5.Zrównoważona dieta pomaga w redukcji tłuszczu z okolic brzucha. Nie zapominaj w swoim menu o owocach, tłustych mięsach i zielonych warzywach  Jedz produkty bogate w błonnik, zawiera on wiele witamin i minerałów oraz tłumi nasz apetyt. Unikaj żywności przetworzonej oraz smażonych potraw. Węglowodany w swoim jadłospisie jedz w godzinach około treningowych i przed snem. 

 

6.Nawadniaj swój organizm. Pij dużo wody oraz herbat ziołowych. Woda oczyszcza organizm z toksyn, ziołowa herbata natomiast, dzięki zawartości katechiny zwiększa metabolizm tłuszczów w organizmie. Unikaj napoi gazowanych oraz alkoholu.

aid45328-728px-Lose-Belly-Fat-Step-5-Version-3

7.Nie masz motywacji na ćwiczenia. Poświęć trochę czasu na mały spacer. Ruch na świeżym powietrzu nie tylko pozwoli na spalenie tłuszczu w okolicach brzucha, poprawi również samopoczucie i zdrowie.

 

8.Zawsze jedz śniadanie, to najważniejszy posiłek dnia. Nie tylko doda energii, ale sprawi, że metabolizm będzie działał poprawnie przez cały dzień i tłuszcz nie będzie się odkładał. Zapomni o micie, że to węglowodany są najważniejsze na śniadanie. 

9. Do sklepu idź na piesze nie używaj windy, bądź świadoma ile robisz kroków w ciągu dnia. Na smartfona masz mnóstwo aplikacji, które będą liczyć ilość kroków. Staraj się robić 10.000 kroków dziennie

aid45328-728px-Lose-Belly-Fat-Step-3-Version-3

10. Preferuj aktywny styl życia

aid1230408-728px-Burn-Fat-Step-13

 


Podziel się ze znajomymi 🙂
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

3 Comments

  1. jaki wynik badania kortyzolu powinien nas zmartwić? jeżeli górna granica badania kortyzolu z krwi jest coś koło 19,4 jednostek to czy mając 17,9 jest to dużo? czy samo badanie kortyzolu wystarczy czy trzeba je wykonać z ACTH i CRH?
    pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz