Wyeliminuj te błędy a zobaczysz efekty – 10 błędów żywieniowych

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1. Za mało kalorii w diecie
2. Nieuzupełnianie węglowodanów po treningu intensywnym  + 90% tętna maksymalnego !
3. Niejedzenie kolacji
4. Jedzenie nieprawidłowych posiłków przed snem
5. Złe posiłki przed i po treningowe
6. Za mało kwasów tłuszczowych w diecie ( zła proporcja k.tłuszczowych nasyconych i omega 3 do 9 )
7. Fobia cholesterolowa
8. Nie mycie owoców i warzyw – Dioxyny
9. Zaburzenia trawienia spowodowane niedokwaszonym żołądkiem
10. Zbyt dużo produktów anty-żywieniowych (gluten, laktoza, kazeina) – brak, wchłaniania, zaburzona flora bakteryjna jelit.


Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

Czy wiesz , że przyczyną problemów z otyłością i nadwagą mogą być zaburzenia w naszej mikroflorze jelitowej ? Więcej na szkoleniu tutaj Z kodem : MD30 oszczędzasz 21zł (-30%)




9 Komentarze

  1. Dzień dobry. Dziękuję za film, bardzo dużo pożytecznych informacji! Mam tylko jedną małą uwagę: mniej więcej w połowie materiału na pewno miał Pan na myśli cukrzycę typu 2, nie 1. Cukrzyca typu 1 ma podłoże autoimmunologiczne (najprawdopodobniej) i komórki beta trzustki są trwale niszczone – przeważnie w wieku młodzieńczym. Z tej choroby nie da się wyjść. „Nabawić się” można cukrzycy typu drugiego, w której to chorobie trzustka po prostu „nie wyrabia” – np. kiedy ktoś sporo przytyje. Jest duża różnica między tymi dwoma typami. Żyję z cukrzycą typu 1 od siedemnastu lat, i nikomu tego nie życzę. Pozdrawiam serdecznie!

  2. Bardzo przydatny film. Duża garść dobrych informacji. Sama choruje na insulinooporność i kompletnie sobie z tym nie radzę 🙁 trzeba walczyć bo stawką jest zdrowie ale mimo starań bardzo ciężko poradzić sobie z wyrzutami insuliny…
    pozdrawiam wszystkich walczących o siebie 😉

  3. A co z powszechnie panującą opinią, że po treningu powinno się się zjeść posiłek oparty a białka? A tutaj słyszę węglowodany i jestem zdziwiona…

    • Zgadza się aminokwasy są prawie tak ważne jak węglowodany, ludzie nauczyli się uzupełniać białko ale o węglowodanach zapominają bo się chyba ich boją … sam nie wiem 😉 Najlepiej połączyć Izolat z Glukozą. I pamiętajcie, że dieta rozdzielna w godzinach okołotreningowych rządzi się innymi zasadami i nadrzędnymi celami: połączenie węglowodanów z białkiem przyspiesza regenerację, i włącza procesy mTOR. Ja osobiści zaraz po treningu pije BCAA z dodatkową porcją Leucyny i popijam Vitargo. A jak nie mam supli to jem wołowinę z rozgotowanymi ziemniakami lub ryżem

      • Węglowodany nie należy uzupełniać , bzdura z tym namawianiem na celowe jedzenie węglowodanów. Człowiek jest tak skonstruowany że węglowodany w jego diecie były śladowe a nie były podstawą żywieniową. Przetwory mączne zaczęliśmy jeść z powodu biedy a nie potrzeby, czyli w średniowieczu lepiej było zjeść byle co typu mącznego niż umrzeć z głodu i był to pokarm który mógł wykarmić wówczas ludzkość. Insulinę mamy po to aby przypadkowe ilości były wykorzystane jeśli się pokażą w układzie trawienia a nie po to aby się objadać węglowodanami. Ważne jest aby uświadamiać też że węglowodany to jest pokarm dla patogenów i przy diecie węglowodanowej najpierw karmimy patogeny typu grzyby Candida a to co zostanie to dopiero wtedy jest wchłaniane do krwi i do oponki na brzuchu.Należy uświadamiać że najpierw jest zdrowie a później bicepsy, bo niestety przy Kandydozie to długo się nie potrenuje jest ona przyczyną ogromnej ilości chorób. Energia ma pochodzić ze zdrowego sposobu żywienia a nie Z bezmyślnych przekazów z mediów wspierających przemysł korporacyjny popartymi lipnymi badaniami wynajętych naukowców. Włącz myślenie Polaku.

Dodaj komentarz