Najlepsze ćwiczenia funkcjonalne 10min

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

j

rr

Ćwiczenie 1 – 30 sekund 

Ćwiczenie 2 – 45 sekund 

Ćwiczenie 3 – 10 powtórzeń 

Ćwiczenie 4 – 16 powtórzeń 

Ćwiczenie 5 – 30 sekund

Ćwiczenie 6 – odpoczynek

Ćwiczenie 7 – 8 powtórzeń 

Ćwiczenie 8 – 45 sekund 

Ćwiczenie 9 – 8 powtórzeń 

Ćwiczenie 10 – 45 sekund 

Ćwiczenie 11 – 30 sekund 

Ćwiczenie 12 – 30 sekund

Koniec
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

4 Komentarze

  1. Niestety od samego treningu nie zrobi się płaskiego brzucha. Tak naprawdę ćwiczenia to tylko w zależności od sposobu patrzenia 10-30% skutecznego odchudzania. Znaczenie ma też dieta, suplementy ale przede wszystkim poziom hormonów w ciele. Nic nie schudniesz jak twoje ciało będzie w trybie magazynowania tłuszczu, a nie jego spalania. A za to odpowiadają hormony. Tak naprawdę można przestawić ciało w maszynkę do spalania tłuszczu już w 30 dni pozbywając się złych hormonów i pokazując organizmowi jak ma produkować dobre hormony. Czyli pozbywamy się hormonów magazynujących tłuszcz, a produkujemy hormony spalające tłuszcz. Jak to zrobić? Głównie należy jeść zielone warzywa. Co najmniej kilka liści sałaty dziennie i do tego jakiś ogórek czy kalafior.

Dodaj komentarz