PŁASKI BRZUCH DO sylwestra 2016 – PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Wielkimi krokami nadchodzi nowy rok, jak większość zapewne zacznie 2016 z ambitnymi postanowieniami, dzisiaj w kilku zdaniach napiszę wam jak w racjonalny i intuicyjny sposób rozpocząć odchudzanie do wakacji.

1. TYJESZ OD ŚMIECI NIE OD KCAL

Najczęstszym błędem jaki popełniacie jest drastyczne obcinanie spożywanych kal. Prawda jest tak, że jeżeli nie macie problemów hormonalnych, metabolicznych lub trawiennych  np.  insulinooporność, problemy z tarczycą, dysbioze jelit,  powinnyście jeść więcej kcal niż wam się wydaje, w 90% kobiety tyją i chorują od „nieznanej” dla naszego organizmu żywności bogatej w konserwanty, antybiotyki, herbicydy i pokarmy anty odżywcze:
– glutenu
– kazeiny
– przesadzone ilości pszenicznego pieczywa
– laktozy
– nieprawidłowa obróbka termiczna jedzonych posiłków – tłuszcze trans 

powoduje to szereg zaburzeń metabolicznych i zmniejsza wydajność pracy układu pokarmowego i metylacji (detoksykacja organizmu), w konsekwencji również powoduje osłabienie układu odpornościowego. Osoby predysponowane genetyczne, w momencie kiedy będą odżywiać się w ten sposób, zaobserwują szereg negatywnych objawów zdrowotnych.

3. ZRÓB PORZĄDEK ZE SWOIM CIAŁEM

  1. Zrób badania diagnostyczne krwi (morfologia z rozmazem, krzywa cukrowa i insulinowa )
  2. Poproś zaprzyjaźnionego dietetyka o interpretację wyników, jeżeli wyniki są niejasne zgłoś się do diabetologa naturoterapeuty.
  3. Jeżeli okaże się, że masz płytki miażdżycowe, zanim zaczniesz brać statyny spróbuje tego :
    OCZYŚĆ SWOJE TĘTNICE W NATURALNY SPOSÓB
  4. Jeżeli masz objawy takie jak wzdęcia zgaga, nadkwaśność, bóle głowy, niestrawność, depresję, nadciśnienie, kołatanie serca, chroniczne zmęczenie. Odstaw wszystkie przetworzone produkty oraz gluten, laktozę i kazeinę  oraz spróbuj tej metody (zanim to zrobisz zobacz jak ważnym organem w naszym ciele są jelita – cały film ):
    – Przywróć prawidłowe funkcjonowanie twoich jelit za pomocą naturalnych probiotyków
    – Pij codziennie szklankę tego soku lub tego
    jeżeli po 14 dni czystego jedzenia i powyższych nadal masz problemy trawienne idź do gastrologa
  5. Jeżeli chcesz więcej praktycznych informacji na temat racjonalnego odżywiania i zdrowia zapraszam tutaj :
    – 5 SPOŻYWCZYCH SUPER PRODUKTÓW KTÓRYCH NIE MOŻE ZABRAKNĄĆ W TWOJEJ SZAFCE JEŚLI CHCESZ ŻYĆ ZDROWO
    – WYELIMINUJ TE BŁĘDY A SPALISZ OPORNĄ TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ
    – SZCZERA PRAWDA NA TEMAT ODŻYWIANIA I TRENINGU ! 
    – WYGLĄD TWOJEJ TWARZY ZDRADZI NAM, CZEGO JESZ ZA DUŻO.
    – Jak spalić tłuszcz z brzucha i boczków nie ryzykując utraty zdrowia ?

 

4. TRENUJ JEDZ DO SYTA I CHUDNIJ

Skoncentruj się na diecie w której przeważać będą produkty nieprzetworzone , musisz zwracać uwagę aby posiłki składały się w większej ilości z kwasów tłuszczowych jednonienasyconych (avokado, siemię lniane, orzechy, nierafinowane oleje na zimno tłoczone do spożywania na zimni zabronione do smażenia ) i kwasów tłuszczowych nasyconych (olej kokosowy, tłuste mięsa) + duże ilości warzyw i owoców o niskim indeksie glikemicznym oraz produkty z dużą gęstością odżywczą.
Gwarantuje ci, że trenując funkcjonalnie z obciążeniem 3x w tygodniu, twoje ciało tak naprawdę będzie dawało ci samo sygnał kiedy jeść i absolutnie nie możesz z tym walczyć. Trenując poczujesz co to jest prawdziwy głód bo prośba o jedzenie będzie płynąć z mięśni a nie z głowy jak bywało to do tej pory.

5. TYJEMY OD PRZESADZONEJ ILOŚCI WĘGLOWODANÓW

Wykluczone jest rezygnowanie w 100% w węglowodanów ale podstawową bazą z jakiej będziesz korzystać to węglowodany złożone np. kasza gryczana, jaglana, ziemniaki, bataty, ryż. Jedzone w odpowiednich ilościach i odpowiedniej porze.

6. KIEDY JEŚĆ WĘGLOWODANY ?

Bardzo ważne jest umiejscowienie węglowodanów w menu godzinowym i zwrócenie uwagi czy dzień jest treningowy czy nietreningowy.
W dni treningowe węglowodany jemy przed (koktajl banan, żółtka, avokado, masło orzechowe),po ( koktajl ryż, banany, miód) i przed snem (kasza jaglana z orzechami i mlekiem kokosowym),  pozostałe posiłki są warzywno-tłuszczowo-białkowe np. Karkówka z warzywami, Łosoś z warzywami, grilowany kurczak polany solidną ilością oleju lnianego.
W dni nietreningowe jemy na 2 posiłek i przed snem, pozostałe posiłki są warzywno-tłuszczowo-białkowe np. Stek z warzywami, Polędwica  z warzywami, grilowany Indyk polany solidną ilością oleju z pestek winogron.
Ewentualnie kwa kuloodporna jeżeli trening jest w godzinach porannych i musimy mieś solidny zastrzyk energii.
Takie umiejscowienie posiłków ma na celu optymalną gospodarkę insulinowo-cukrową, pomoże nam to utrzymać insulinę i glukozę na odpowiednim poziomie

7. JAK TRENOWAĆ

 

8. PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS I TRENING

jadłospis

  1. Tutaj znajduje się 12 przepisów, które charakteryzują się dużą wartością biologiczną (optymalna ilość witamin, minerałów, błonnika, kwasów tłuszczowych)
  2. 20 NAJSMACZNIEJSZYCH SMOOTHIE NA WĄTROBĘ, JELITA, ODCHUDZANIE
  3. ZDROWY JADŁOSPIS NA 7 DNI – WYSOKA WARTOŚĆ ODŻYWCZA
  4. WYZWANIE – ŚMIECIOWY DETOX 30 DNI BEZ SŁODYCZY, FAST FOODÓW I ALKOHOLU

treningi 

  1. MASAKRYCZNY TRENING BRZUCH, UDA POŚLADKI
  2. TYGODNIOWY PLAN TRENINGOWY, NA SPALANIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ – BEZ SIŁOWNI
  3. Dobrym rodzajem motywacji są wszelkiego rodzaju wyzwania 

9. WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE OPTYMALNEJ DIETY  ?

Dieta tłuszczowa z celowanymi węglowodanami w godziny około treningowe jest najlepszym systemem od kiedy zacząłem się interesować sportami sylwetkowymi.
Co zaobserwowałem :
– Jeszcze tyle energii nie miałem podczas treningu
– jem tylko 4 posiłki dziennie w dni treningowe 5
– bardzo tania, bazuje na jajach, tłustych mięsach i dużej ilości zielonych warzyw, kiszonki oraz ziemniakach, kaszach i ryżach
– prawidłowa gospodarka insulinowo-cukrowa powoduje, że nie jestem zamulony
– trenuje siłowy robię 3x w tygodniu, w moim przypadku są to crossy z dużym obciążeniem. Mimo wszytko waga trzyma się na 98kg/bf/10-11%
– nie liczę kcal, za każdym razem jem do syta i to ciało mówi mi czy mam zjeść więcej lub mniej.
– tłuszcze nasycone przyspieszają regenerację i prawidłowy poziom testosteronu
– z minimalną liczbą węglowodanów jestem bardziej wydajny w pracy

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________
Opisane wskazówki dotyczące mojej diety mieszczą się w przedziale 10/15% energii z nasyconych kwasów tłuszczowych ( uważam, że NKT powinny być rekomendowane na dużo wyższym poziomie ponieważ dyrektywy Unii Europejskiej dotyczące 10% energii z NKT są nieadekwatne do współczesnych badań i praktycznych obserwacji autorytetów w dziedzinie dieto terapii i dietetyki klinicznej ). A dieta tłuszczowa nie polega na jedzeniu samych tłuszczy tylko zbilansowanym, racjonalnym i ukierunkowanym podejściem do planowanych posiłków. Idea tłuszczówki polega na optymalizacji ilości węglowodanów i prawidłowym umiejscowieniu tych cukrów w odpowiedniej godzinie dnia oraz czerpaniu większej energii z całej gamy kwasów tłuszczowych zarówno nasyconych jak i nienasyconych oraz prawidłowej proporcji KT omega 6:3. Oprócz tego znajdują się tam koktajle super food1, super food2  (Są to produkty o bardzo wysokiej wartości odżywczej, często wielokrotnie przewyższającej inne artykuły spożywcze. Superfood są bombą witaminową, mają w sobie też ogrom składników mineralnych, substancji bioaktywnych, enzymów oraz aminokwasów.) Każda osoba jest jak odcisk palca a zadaniem dietetyka jest rozpoczęcie śledztwa, które polega na szeregu diagnostyk, poznaniu drugiej osoby na wylot … zarówno pod kątem anatomicznym, fizjologicznym, hormonalnym i psychicznym tylko tak zidentyfikujesz pasujący odcisk palca. Do tematu podchodzimy heliostycznie i łączymy fakty wielowymiarowo a nie bo tak pisze w książce. Dla sportowca 50% energii z NKT będzie rewelacyjna i bez żadnych skutków ubocznych a dla kanapowca z arteriosklerozą 5% może być szkodliwe. Zapraszamy do współpracy http://mytrainer.pl/


Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


 

15 Komentarze

  1. Bardzo ciekawy artykuł, tylko jedna rzecz mnie zawsze kłuje w oczy, gdy czytam tę stronę. Błędy typu mieś zamiast mieć lub w ogóle czasem niezrozumiałe wyrazy naprawdę utrudniają lekturę. Polecam nad tym popracować, to ułatwi, myślę, niejednej osobie przeczytanie naprawdę fajnych artykułów 🙂

  2. Witam Serdecznie,
    Jakieś wskazówki na dietę 12 tygodni w wersji wegetarianskiej ? Chyba nie do końca radzę sobie z węglami ….. Z góry dziękuję za pomoc i gratuluję wiedzy i doświadczenia. Pozdrawiam Rafał

  3. Hej, dzięki za artykuł, przydatny jak i wszystkie na tej stronie:) a jak odnosisz sie do skakanki, czy załózmy 30 min skakania jest tak samo bezpieczne i skuteczne jak trening funkcjonalny jesli chodzi o spalanie?

  4. „Jeżeli okaże się, że masz płytki miażdżycowe, zanim zaczniesz brać statyny […]”

    Nooo, p. Damianie, jeżeli nie informujesz ludzi, że statyny to toksyna, to albo na ich temat nie pisz nic, albo ludzi ostrzegaj, żeby pod żadnym pozorem statyn nie brali!
    Nie ma nic gorszego jak blog o zdrowiu, który dezinfomuje :/

  5. Sam gluten ani nie uczula (po za celiakią, ale to choroba genetyczna) ani nie powoduje tycia. Ludzie od setek lat jedzą produkty pszeniczne i przypadki „nietolerancji” lub nadwagi były marginalne. Problem stanowi genetyczne modyfikowanie pszenicy, jakie ma miejsce w ciągu ostatnich kilku dziesięciu lat. Wystarczy zamienić pieczywo pszenne na żytnie, makaron biały na pełnoziarnisty i jeść je w stosownych ilościach. A do wypieków własnych kupować mąkę jak najlepszej jakości. A co do kazeiny zawartej w mleku. Owszem istnieje alergia na mleko (sama takową miałam więc mówię z doświadczenia), ale też nie ma tak jak w przypadku glutenu powodu do takiej histerii jaka ostatnio panuje, skoro mleko również w ludzkiej diecie jest ważnym elementem od wieków, przeważnie z dobrym skutkiem. A wszelkie diety eliminacyjne przynoszą więcej szkody niż pożytku ponieważ usuwając z codziennej diety pozbawiamy się bardzo wielu składników. Tak na przykład w przypadku diety bezglutenowej są to: witaminy z grupy B, selen i wiele innych. Dodatkowo gluten pozytywnie wpływa na mikroflorę naszych jelit obniża poziom trójglicerydów jak również ciśnienie krwi. A lekarz, który kilka lat temu odkrył „nietolerancję glutenu” po czterech latach przeprowadził powtórne badania i przyznał się do popełnienia błędu i wycofał się ze swojej teorii. Podejrzewam, że podobnie jest lub będzie w przypadku kazeiny i wielu innych nowomodnych wymysłów dietetycznych lansowanych przez celebrytki. Dlatego zamiast radzić eliminowanie grup pokarmów co samo w sobie jest groźne, ja radziłabym doradzać ludziom indywidualne konsultacje z lekarzem, wykonanie badań pod kątem niedoborów składników odżywczych w diecie bądź alergii. I wtedy, po badaniach ewentualną eliminację konkretnych pokarmów. Ale tylko za radą lekarza, który stosowne badania przeprowadził. A udzielanie wszystkim ogólnych i takich samych rad tylko ludziom mąci w głowie i przynosi więcej szkody niż pożytku.

Dodaj komentarz