Jak najszybciej spalić tkankę tłuszczową ?

Podziel się ze znajomymi :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zapewne słyszeliście o treningu aerobowym zwanym również cardio (szybki marsz) i treningu interwałowym (szybki marsz przeplatany biegiem ).

Połączenie tych dwóch treningów w cyklu tygodniowym okazuje się najefektywniejsze !

Po treningu cardio który trwa 30-60min. tkanka tłuszczowa spala się do 8h. po zakończonym treningu.

Po treningu interwałowym który trwa max. 25min. tkanka tłuszczowa spala się do 20h. po zakończonym treningu

Przykładowy trening :
Poniedziałek : 60min szybkiego spaceru
wtorek : wolne

Czy wiesz , że przyczyną problemów z otyłością i nadwagą mogą być zaburzenia w naszej mikroflorze jelitowej ? Więcej na szkoleniu tutaj Z kodem : MD30 oszczędzasz 21zł (-30%)

Środa : interwał 25 min ( 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu, 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu i tak do 25min)
czwartek : wolne
piątek : 60min szybkiego spaceru
sobota : interwał 25 min ( 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu, 1min spokojnego biegu, 2 min szybkiego marszu i tak do 25min)
niedziela : wolne

trening trwa ok. 3h w tygodniu a efekty niesamowite, warto spróbować !

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

TRZYMAM DIETĘ, ALE NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ z brzucha oraz ud a moje samopoczucie cały czas się pogarsza – jakie są przyczyny, co można zrobić? Więcej na szkoleniu tutaj  Z kodem : MD30 oszczędzasz 21zł (-30%)

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

j

rr

Ćwiczenie 1 – 30 sekund 

Ćwiczenie 2 – 45 sekund 

Ćwiczenie 3 – 10 powtórzeń 

Ćwiczenie 4 – 16 powtórzeń 

Ćwiczenie 5 – 30 sekund

Ćwiczenie 6 – odpoczynek

Ćwiczenie 7 – 8 powtórzeń 

Ćwiczenie 8 – 45 sekund 

Ćwiczenie 9 – 8 powtórzeń 

Ćwiczenie 10 – 45 sekund 

Ćwiczenie 11 – 30 sekund 

Ćwiczenie 12 – 30 sekund

Koniec
Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

 

snp:motywator
VideoBlog: www.motywator.tv
insta: https://www.instagram.com/motywator.tv/

_________________________________________

 




16 Komentarze

    • SZYBKI MARSZ/BIEG – chodzi o to, żebyście czuli, że idziecie, a nie spacer 😉 Odpowiednie tempo tzw. „spokojne” jest wtedy, gdy możecie spokojnie oddychać, nie sapać, ale jednocześnie biegniecie.

  1. Bardzo proszę o dopasowanie pojęć do poziomów prędkości. Jestem laikiem, dopiero kupiłam bieżnię i te terminy nic mi nie mówią. Z góry dziękuję.

  2. Jestem początkującym biegaczem, według wielu instrukcji „jak zacząć biegać” zaczyna się właśnie od interwałów, czyli przeplata się marsz z truchtem zwiększając co pewien okres czas biegu a zmniejszając czas marszu. Jednak w żadnej instrukcji nie spotkałam się, aby robić to maks 25 min. Zazwyczaj jest napisane o 40 minutach. Zależy to zatem od kondycji? Robić tyle, ile się da?

    • Jeśli przeplatasz marsz z truchtem to nie jest to interwał. W interwale chodzi o przeplatanie marszu z biegiem/sprintem o prędkości tak wysokiej, jak tylko jesteś w stanie wytrzymać przez ok minutę. Następnie masz czas ok 2 min na powrót to spokojnego oddechu podczas marszu. Jest to na tyle ciężki trening, że nie wykonujesz go przez dłużej niż 20-30 min

      • Dla początkującego, który ma bardzo słabą kondycję i jego tętno spoczynkowe jest bardzo wysokie. Dla niego jest to interwał, tu nie ma recepty i wzoru na wyliczenie idealnego tętna, tylko chodzi o idę treningu o zmiennej intensywności. Dla jednego będzie to interwał dla drugiego nie

Dodaj komentarz